Avatar billede nordania Praktikant
07. april 2005 - 13:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

billede på en sang

jeg sidder med en konfirmationssang, og vil gerne sætte nogle billeder på, men når jeg kopier dem ind på sangen flytter teksten sig. Er der noget konkret jeg kan gøre ???
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2005 - 13:09 #1
Det kommer an på hvilket program vi taler om.

ER det f.eks. photoshop, så placer billeder og tekst på hver sit lag
er det f.eks. word vil taler om, så sæt billedet ind i en tekstbox
Avatar billede nordania Praktikant
07. april 2005 - 13:33 #2
Det er word, men gider du forklare hvordan jeg gør
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. april 2005 - 13:36 #3
Højre-klik på billedet og vælg "Formater Objekt". Der efter trykker du på fanebladet "Layout" og sætter "Ombrydning" til "Bag tekst"
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. april 2005 - 13:41 #4
Eller vælger tekstboks på tegningslinialen, laver entekstboks og indsætter billedet fra fil. Tekstboksen kan flyttes flydende rund på siden