Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 00:17 Der er 23 kommentarer

baggrund på tekst på skrivebord.

Nu har jeg forsøgt utallige gange at fjerne den baggrund der ligger bag ved min tekst på skrivebord. Har været inden under udseende og prøve at fjerne det, men ligelidt hjælper det. Nogen som kender et trick eller et program som kan fikse det..
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 00:18 #1
højreklik på skriverbordet og vælge egenskaber... tryk på fanen skrivebord og tryk på knappen tilpas skrivebordet.. tryk på fanen web og fjern hak i alt.
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 00:21 #2
det hjælper ikke...
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 00:32 #3
Når du siger tekst tænker du på ikonerne på skrivebordet?
og har du prøvet at gå ind og slette baggrundsbillede filen.. eller blot fjerne den
Avatar billede wickedd Juniormester
10. april 2005 - 00:33 #4
Du mener baggrunds billedet?
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2005 - 00:33 #5
kontrolpanel > system -> avanceret -> indstillinger, sæt flueben i "brug skygger til ikonar på skrivebordet"
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 00:33 #6
jaa den tekst som er på under ikonerne. ja jeg har prøvet alt. har testet det på 3 andre computere og der var der intet problem. findes der ikke et eller andet fix program som kan klare det..
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 00:42 #7
screem_brille -> det virker ikke.. ved ikke lige hvor fejlen er henne det er virkelig træls..
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2005 - 00:50 #8
hvilket tema har du valgt ?
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 00:53 #9
Windows XP standard...
Avatar billede gratis Nybegynder
10. april 2005 - 01:10 #10
højklik på skrivebordret, vælg egenskaber og kig på dette billed, måske ka det hjælpe http://img206.exs.cx/img206/9817/cleartype3rx.png
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 01:15 #11
har prøvet alt det der intet hjælper.. eneste udvej er vel at oprette en ny bruger...
Avatar billede gratis Nybegynder
10. april 2005 - 01:19 #12
ok :/
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 01:21 #13
synes det er meget meget mystisk...
Avatar billede gratis Nybegynder
10. april 2005 - 01:29 #14
det ka jeg kun gi dig ret i... en tanke... dette freeware program Iconid , http://www.sillysot.com/download.htm ka en masse med den slags, ved godt det ikke er løsningen men en mulighed for at teste om det ka la sig gøre...
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 01:40 #15
kan ikke få det til at virke med den :s
Avatar billede summer Mester
10. april 2005 - 01:40 #16
Avatar billede summer Mester
10. april 2005 - 01:41 #17
Du skal lige taste på computeren og Unyttige programmer
Avatar billede humleloi Nybegynder
10. april 2005 - 10:32 #18
det hjælper bare ikke! :(
Avatar billede gratis Nybegynder
10. april 2005 - 14:39 #19
fik du prøvet at oprette en ny bruger ? for at se om det er profilen den er gal med ?
Avatar billede summer Mester
10. april 2005 - 19:36 #20
TP Desktop ser sådan ud: http://upit.frac.dk/upload/TP%20Desktop.jpeg
Her er et mere TransTekst http://kimludvigsen.dk/tips-windows-tapet-trin.html Næsten nederst.
TransTekst ser sådan ud: http://upit.frac.dk/upload/TransTekst.jpeg
Avatar billede humleloi Nybegynder
15. april 2005 - 10:07 #21
det er profilen der er nået galt med.. Når jeg bruger TP Desktop og sætter flueben i transparent baggrund og trykker anvend - ok. Når jeg så åbner programmet igen er fluebenet væk..
Avatar billede gratis Nybegynder
15. april 2005 - 12:18 #22
du ka prøve denne ting:.
skriv denne commando i promt eller kør , sfc /scannow (bemærk mellemrum mellem sfc og scannow) det scanner for manglende eller beskadiget system filer,du skal ha din cd i drevet,genstart maskinen når det er gjort.
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 07:57 #23
Lukketid??