Avatar billede kanabba Nybegynder
13. april 2005 - 17:19 Der er 21 kommentarer

Hovedrengøring på puteren - fortsat hjælp fra majsmarken

Så er spørgsmålet oprettet på ny....

Kan lige henvise andre interesserede til det oprindelige spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/609269
Avatar billede kanabba Nybegynder
13. april 2005 - 17:32 #1
Så blev scanneren færdig:

File C:\WINDOWS\autoload.exe tagged as not-a-virus:Tool.Win32.Autoloader. No Action Taken.
File C:\Documents and Settings\xx\Skrivebord\Privat\DIV\Får.zip tagged as not-a-virus:Simulator.Win16.Sheep. No Action Taken.
File C:\Documents and Settings\xx\Skrivebord\Privat\DIV\Pistol.zip tagged as not-a-virus:Simulator.Win16.Gun. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\CMEIIAPI.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5115. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\GAppMgr.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5115. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\GController.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5115. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\GDwldEng.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.3124. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\GObjs.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5115. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\GStore.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.6051. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\GStoreServer.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5115. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\CMEII\Gtools.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5115. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\GMT\EGGCEngine.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5017. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\GMT\egIEEngine.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5017. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\GMT\EGIEProcess.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5115. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\GMT\EGNSEngine.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5017. No Action Taken.
File C:\Programmer\Fælles filer\GMT\GatorRes.dll tagged as not-a-virus:AdWare.Gator.5115. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\003322C9 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0047741C infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\00843C6F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0088666B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\008E3A64 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\00926460 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\00983859 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\009B6256 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\009F0C52 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\00A5604B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\00CD6C80 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\00E0540A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\010177E6 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01074BDF infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\011E71C6 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01211BC2 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0145699B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\015C0F82 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\015F397E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01660D77 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01693773 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01765F65 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01790961 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\018D054C infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01970341 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01D27700 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01D84AF9 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01E572EB infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01E81CE7 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\01EC46E4 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\02036CCA infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\02B34808 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\033C2B71 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\04032C96 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\040D2A8B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\04172881 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\04245072 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\04374C5D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\043B7659 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\04481E4B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\04635C4D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\046F1620 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\05084B77 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\056D15E3 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\089D4620 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\08B00C4D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\08B3364A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\08B90A42 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\08BD343F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\08EE2A09 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\090C75E6 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0A0744D4 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0A3410A2 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0A3B649A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0ADD3F0C.exe infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0BD60D3F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0BD7301B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0CEE5C72 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0DC352B7 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0DDD229A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0DFA0AD9 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0E9C4284 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0F176141 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0F1D353A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\0FE76000 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\10A712E7 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\142D5396 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\144C11B7 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\16F57A52 tagged as not-a-virus:Porn-Dialer.Win32.Creazione.l. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\16F81977 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\182A7B8E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\18F6679D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\19447692 tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.a. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1948208F tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.b. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\194B4A8B tagged as not-a-virus:AdWare.BrilliantDigital.3039. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\194E7487 tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.a. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\19521E84 tagged as not-a-virus:AdWare.Perfnav.a. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1958536B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1BC07EF5 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1CF303E8 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1D8F1C05 infected by "Email-Worm.Win32.NetSky.ac" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1EB20A77 tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.b. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1EBC0698 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1FD0156A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\1FE631E7 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\209363EB infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\21905CEE infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\22C70778 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\23C41427 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\24985A12 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\28047638 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\284D030B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\29A817FE infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\2A1C1805 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\2A434675 tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.f. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\2D3F5379 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\2DB21B6D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\2DBC7808 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\30791685 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\307D55A2 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\30863E76 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\31094FD4 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\31AF37B8 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\33401E07 tagged as not-a-virus:AdWare.PurityScan.i. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\33E40AC2 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\35421741 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\37255D2D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\37492B06 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\374C5502 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\375328FB infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\37AB169A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\37E93456 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\38326F57 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\38802A5A tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.b. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\388047F7 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\38F5272F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3A177D39 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3A182015 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3B265CC5 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3B8C62F2 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3BD56424 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3C594773 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3C5C716F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3C666F65 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\3C96210E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\42D56821 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\42E14043 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\43430DD0 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\44EF2801 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\45390972 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\4543660C infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\46605BA4 tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.a. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\46D16190 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\46DB3E2B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\470715EE infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\4740652A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\497B57B3 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\4B3573E3 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\4B614C6F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\4D334209 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\4D6464B2 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\4F3B49ED infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\4FC62B4F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\504F058F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\509B29AF infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\523016F7 infected by "Email-Worm.Win32.NetSky.ac" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\523C5AB6 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\524320C0 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\52F13C97 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\542941A5 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\55F820F6 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\565B48B8 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\572B25E9 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58691891 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\586D428E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58706C8A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58774083 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\587A6A7F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58AE0A46 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58B55E3E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58CB0425 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58CF2E22 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58D2581E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58D5021B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58D92C17 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58EA2C77 tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.a. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\58F94FF3 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\590D4BDD infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\591075DA infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\592D6FBA infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\59483F9D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\594B6999 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5955678E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5958118B infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\595B3B87 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\595E6584 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\59620F80 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\598F5B4E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\59906A16 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\59995943 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\599C033F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\59A35738 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\59B07F2A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\59B32926 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5A5C5625 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5AC24C2D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5B243190 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5B624F4C infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5B8D711D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5CB333DA infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5CCA59C1 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5CCD03BD infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5CE429A4 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5CE753A0 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5CF46D3B tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.b. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5D7C1AB4 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5D8C6385 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5D951D44 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5DF2598D infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5DFC3628 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\5FF37744 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\62BC61E8 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\64543A06 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\645728FB infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\647A6876 tagged as not-a-virus:Porn-Dialer.Win32.Creazione.l. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\65E05A27 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\6BE759B9 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\6DCB73F3 infected by "Email-Worm.Win32.NetSky.r" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\6EAB6AFB tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.j. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\6FD911E3 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\72B869F8 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\743D439A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\743F0901 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\744F1F3A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7513518A infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\777815B8 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\78FF1256 tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.i. No Action Taken.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7E7000B9 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7E7A7EAE infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7E847CA3 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7E944E91 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7EAB7478 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7EAE1E74 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7ED51649 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7EDC6A42 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F170F4F infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F1D31FA infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F215BF7 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F2405F3 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F272FEF infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F2A59EC infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F2E03E8 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F312DE5 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F4429CF infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7F964375 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7FB33D55 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7FB76751 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7FBA114E infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7FC40F43 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7FCE0D38 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7FD13734 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7FE17E15 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\Programmer\Norton AntiVirus\Quarantine\7FEE3114 infected by "Email-Worm.Win32.Zafi.d" Virus. Action Taken: File Deleted.
File C:\WINDOWS\autoload.exe tagged as not-a-virus:Tool.Win32.Autoloader. No Action Taken.
File C:\WINDOWS\Temp\Altnet\adm.exe tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.a. No Action Taken.
File C:\WINDOWS\Temp\Altnet\dmfiles.cab tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.b. No Action Taken.
File C:\WINDOWS\Temp\Altnet\mysearch.cab tagged as not-a-virus:AdWare.ToolBar.MyWay.g. No Action Taken.
File C:\WINDOWS\Temp\Altnet\pmexe.cab tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.h. No Action Taken.
File C:\WINDOWS\Temp\Altnet\pmfiles.cab tagged as not-a-virus:AdWare.BrilliantDigital.1007. No Action Taken.
File C:\WINDOWS\Temp\Altnet\Setup.exe tagged as not-a-virus:AdWare.Altnet.b. No Action Taken.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. april 2005 - 18:48 #2
Slet alle filer/mapper i følgende mapper (IKKE hele mappen, KUN alle filer/mapper i mappen)

C:\Windows\Temp\
C:\Documents and Settings\<Din bruger>\Lokale indstillinger\Temp\
C:\Documents and Settings\<Alle andre brugere>\Lokale indstillinger\Temp\
C:\Documents and Settings\<Din bruger>\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\
C:\Documents and Settings\<Alle andre brugere>\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\
Tøm din "Papirkurv"

Slet/ryd op i Norton AntiVirus ->Quarantine
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. april 2005 - 18:49 #3
Bare lige for at gentage:
Manuelt SLET
C:\Programmer\Fælles filer\GMT - hele mappen
C:\Programmer\Fælles filer\CMEII - hele mappen

(Disse er noget 'snavs' der kommer ind ved eks. instalation af K**** fildelningsprogrammet)

Samt
C:\WINDOWS\autoload.exe
C:\Documents and Settings\xx\Skrivebord\Privat\DIV\Får.zip
C:\Documents and Settings\xx\Skrivebord\Privat\DIV\Pistol.zip

Evt. i "fejlsikker tilstand" ...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. april 2005 - 18:51 #4
GENERELT: Det ka' jo ikke "skade" men prøv disse:

Adaware:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#ad-aware
Spybot:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
Avatar billede kanabba Nybegynder
14. april 2005 - 12:40 #5
Så er der slettet efter ovenstående... Og her er så en log fra ad-aware:

Ad-Aware SE Build 1.05
Logfile Created on:14. april 2005 12:00:51
Created with Ad-Aware SE Personal, free for private use.
Using definitions file:SE1R38 11.04.2005
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

References detected during the scan:
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Alexa(TAC index:5):11 total references
AltnetBDE(TAC index:4):28 total references
Claria(TAC index:7):16 total references
Cydoor(TAC index:7):325 total references
eUniverse(TAC index:10):25 total references
MicroGaming(TAC index:4):1 total references
Other(TAC index:5):1 total references
Possible Browser Hijack attempt(TAC index:3):1 total references
Tracking Cookie(TAC index:3):7 total references
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Ad-Aware SE Settings
===========================
Set : Search for negligible risk entries
Set : Safe mode (always request confirmation)
Set : Scan active processes
Set : Scan registry
Set : Deep-scan registry
Set : Scan my IE Favorites for banned URLs
Set : Scan my Hosts file

Extended Ad-Aware SE Settings
===========================
Set : Unload recognized processes & modules during scan
Set : Scan registry for all users instead of current user only
Set : Always try to unload modules before deletion
Set : During removal, unload Explorer and IE if necessary
Set : Let Windows remove files in use at next reboot
Set : Delete quarantined objects after restoring
Set : Include basic Ad-Aware settings in log file
Set : Include additional Ad-Aware settings in log file
Set : Include reference summary in log file
Set : Include alternate data stream details in log file
Set : Play sound at scan completion if scan locates critical objects

14-04-2005 12:00:51 - Scan started. (Full System Scan)

Listing running processes
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

#:1 [smss.exe]
    FilePath          : \SystemRoot\System32\
    ProcessID          : 580
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:13
    BasePriority      : Normal

#:2 [csrss.exe]
    FilePath          : \??\C:\WINDOWS\system32\
    ProcessID          : 628
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:16
    BasePriority      : Normal

#:3 [winlogon.exe]
    FilePath          : \??\C:\WINDOWS\system32\
    ProcessID          : 652
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:16
    BasePriority      : High

#:4 [services.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\system32\
    ProcessID          : 696
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:18
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.1.2600.0 (xpclient.010817-1148)
    ProductVersion    : 5.1.2600.0
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operativsystem
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Tjenester og controllerprogrammer
    InternalName      : services.exe
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.
    OriginalFilename  : services.exe

#:5 [lsass.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\system32\
    ProcessID          : 708
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:18
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.1.2600.1106 (xpsp1.020828-1920)
    ProductVersion    : 5.1.2600.1106
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operating System
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : LSA Shell (Export Version)
    InternalName      : lsass.exe
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : lsass.exe

#:6 [svchost.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\system32\
    ProcessID          : 876
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:19
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.1.2600.0 (xpclient.010817-1148)
    ProductVersion    : 5.1.2600.0
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operating System
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Generic Host Process for Win32 Services
    InternalName      : svchost.exe
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : svchost.exe

#:7 [svchost.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 996
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:19
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.1.2600.0 (xpclient.010817-1148)
    ProductVersion    : 5.1.2600.0
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operating System
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Generic Host Process for Win32 Services
    InternalName      : svchost.exe
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : svchost.exe

#:8 [svchost.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 1112
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:20
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.1.2600.0 (xpclient.010817-1148)
    ProductVersion    : 5.1.2600.0
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operating System
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Generic Host Process for Win32 Services
    InternalName      : svchost.exe
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : svchost.exe

#:9 [svchost.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 1144
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:20
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.1.2600.0 (xpclient.010817-1148)
    ProductVersion    : 5.1.2600.0
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operating System
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Generic Host Process for Win32 Services
    InternalName      : svchost.exe
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : svchost.exe

#:10 [ccsetmgr.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
    ProcessID          : 1380
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:23
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 2.1.6.3
    ProductVersion    : 2.1.6.3
    ProductName        : Common Client
    CompanyName        : Symantec Corporation
    FileDescription    : Common Client Settings Manager Service
    InternalName      : ccSetMgr
    LegalCopyright    : Copyright (c) 2000-2003 Symantec Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : ccSetMgr.exe

#:11 [ccevtmgr.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
    ProcessID          : 1696
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:23
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 2.1.6.3
    ProductVersion    : 2.1.6.3
    ProductName        : Common Client
    CompanyName        : Symantec Corporation
    FileDescription    : Common Client Event Manager Service
    InternalName      : ccEvtMgr
    LegalCopyright    : Copyright (c) 2000-2003 Symantec Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : ccEvtMgr.exe

#:12 [spoolsv.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\system32\
    ProcessID          : 1976
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:24
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.1.2600.0 (XPClient.010817-1148)
    ProductVersion    : 5.1.2600.0
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operating System
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Spooler SubSystem App
    InternalName      : spoolsv.exe
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : spoolsv.exe

#:13 [btwdins.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\
    ProcessID          : 204
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:30
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 1.4.2 Build 10
    ProductVersion    : 1.4.2 Build 10
    ProductName        : Bluetooth Software 1.4.2 Build 10
    CompanyName        : WIDCOMM, Inc.
    FileDescription    : Bluetooth Support Server
    InternalName      : BTWDIns
    LegalCopyright    : Copyright WIDCOMM, Inc. 2000-2003.
    OriginalFilename  : BTWDIns.EXE

#:14 [navapsvc.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Norton AntiVirus\
    ProcessID          : 244
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:30
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 10.00.2
    ProductVersion    : 10.00.2
    ProductName        : Norton AntiVirus
    CompanyName        : Symantec Corporation
    FileDescription    : Norton AntiVirus Auto-Protect Service
    InternalName      : NAVAPSVC
    LegalCopyright    : Norton AntiVirus 2004 for Windows 98/ME/2000/XP Copyright (c) 2003 Symantec Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : NAVAPSVC.EXE

#:15 [nprotect.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\
    ProcessID          : 284
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:31
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 16.00.0.22
    ProductVersion    : 16.00.0.22
    ProductName        : Norton Utilities
    CompanyName        : Symantec Corporation
    FileDescription    : Norton Protection Status
    InternalName      : NPROTECT
    LegalCopyright    : Copyright (C) 2003 Symantec Corporation
    LegalTrademarks    : Norton Utilities
    OriginalFilename  : NPROTECT.EXE

#:16 [savscan.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Norton AntiVirus\
    ProcessID          : 440
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:31
    BasePriority      : Normal

    ProductVersion    : 9.2
    ProductName        : Symantec AntiVirus AutoProtect
    CompanyName        : Symantec Corporation
    FileDescription    : Symantec AntiVirus Scanner
    InternalName      : SAVSCAN
    LegalCopyright    : Copyright (c) 2004 Symantec Corporation
    OriginalFilename  : SAVSCAN.EXE

#:17 [explorer.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\
    ProcessID          : 1088
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:35
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 6.00.2800.1106 (xpsp1.020828-1920)
    ProductVersion    : 6.00.2800.1106
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operativsystem
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Windows Stifinder
    InternalName      : explorer
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.
    OriginalFilename  : EXPLORER.EXE

#:18 [symlcsvc.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\
    ProcessID          : 1176
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:35
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 1, 8, 48, 77
    ProductVersion    : 1, 8, 48, 77
    ProductName        : Symantec Core Component
    CompanyName        : Symantec Corporation
    FileDescription    : Symantec Core Component
    InternalName      : symlcsvc
    LegalCopyright    : Copyright (C) 2003
    OriginalFilename  : symlcsvc.exe

#:19 [wdfmgr.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 1224
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:36
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.2.3790.1230 built by: DNSRV(bld4act)
    ProductVersion    : 5.2.3790.1230
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operating System
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Windows User Mode Driver Manager
    InternalName      : WdfMgr
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : WdfMgr.exe

#:20 [mspmspsv.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 1396
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:37
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 7.01.00.3055
    ProductVersion    : 7.01.00.3055
    ProductName        : Microsoft (R) DRM
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : WMDM PMSP Service
    InternalName      : MSPMSPSV.EXE
    LegalCopyright    : Copyright (C) Microsoft Corp. 1981-2000
    OriginalFilename  : MSPMSPSV.EXE

#:21 [hpi_monitor.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Hewlett-Packard\PhotoSmart\Photo Imaging\
    ProcessID          : 1660
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:41
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 3.7.0.3
    ProductVersion    : 3.7.0.3
    ProductName        : HP PhotoSmart Software
    CompanyName        : Hewlett-Packard Company
    FileDescription    : Device Monitor Application
    InternalName      : HPI_MONITOR
    LegalCopyright    : Copyright © 1997-98 Hewlett-Packard Company
    OriginalFilename  : HPI_Monitor.EXE

#:22 [qttask.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\QuickTime\
    ProcessID          : 1680
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:41
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 6.4
    ProductVersion    : QuickTime 6.4
    ProductName        : QuickTime
    CompanyName        : Apple Computer, Inc.
    InternalName      : QuickTime Task
    LegalCopyright    : © Apple Computer, Inc. 2001-2003
    OriginalFilename  : QTTask.exe

#:23 [ccapp.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\
    ProcessID          : 1712
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:41
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 2.1.6.3
    ProductVersion    : 2.1.6.3
    ProductName        : Common Client
    CompanyName        : Symantec Corporation
    FileDescription    : Common Client User Session
    InternalName      : ccApp
    LegalCopyright    : Copyright (c) 2000-2003 Symantec Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : ccApp.exe

#:24 [hpwuschd2.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\HP\HP Software Update\
    ProcessID          : 1752
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:42
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 2, 0, 39, 0
    ProductVersion    : 2, 0, 39, 0
    ProductName        : Hewlett-Packard hpwuSchd
    CompanyName        : Hewlett-Packard Company
    FileDescription    : hpwuSchd
    InternalName      : hpwuSchd
    LegalCopyright    : Copyright © 2003
    OriginalFilename  : hpwuSchd2.exe

#:25 [hpcmpmgr.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\HP\hpcoretech\
    ProcessID          : 1792
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:42
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 2.1.1.0
    ProductVersion    : 2.1.5
    ProductName        : hp coretech  (COmponent REuse TECHnology)
    CompanyName        : Hewlett-Packard Company
    FileDescription    : HP Framework Component Manager Service
    InternalName      : HPComponentManagerService module
    LegalCopyright    : Copyright (C) Hewlett-Packard. 2002-2004
    OriginalFilename  : HpCmpMgr.exe

#:26 [datala~1.exe]
    FilePath          : C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\
    ProcessID          : 1804
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:42
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 6, 3, 72, 2
    ProductVersion    : 5, 0
    ProductName        : Nokia PC Suite
    CompanyName        : Nokia Mobile Phones Ltd.
    FileDescription    : DataLayer 2.0 Module
    InternalName      : DataLayer 2.0
    LegalCopyright    : Copyright (c) 2004. Nokia. All rights reserved.
    OriginalFilename  : DataLayer.exe

#:27 [trayap~1.exe]
    FilePath          : C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\
    ProcessID          : 1824
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:43
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 6, 3, 26, 0
    ProductVersion    : 6, 0, 26, 0
    ProductName        : Nokia Tray Application
    FileDescription    : Nokia Tray Application
    InternalName      : Nokia Tray Application
    LegalCopyright    : Copyright © 2001 - 2004 Nokia. All Rights Reserved.
    OriginalFilename  : TrayApplication.EXE

#:28 [ctfmon.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 2004
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:43
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.1.2600.1106 (xpsp1.020828-1920)
    ProductVersion    : 5.1.2600.1106
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operating System
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : CTF Loader
    InternalName      : CTFMON
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. All rights reserved.
    OriginalFilename  : CTFMON.EXE

#:29 [msnmsgr.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\MSN Messenger\
    ProcessID          : 176
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:43
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 6.2.0205
    ProductVersion    : Version 6.2
    ProductName        : MSN Messenger
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : MSN Messenger
    InternalName      : msnmsgr
    LegalCopyright    : Copyright (c) Microsoft Corporation 1997-2004
    LegalTrademarks    : Microsoft(R) is a registered trademark of Microsoft Corporation in the U.S. and/or other countries.
    OriginalFilename  : msnmsgr.exe

#:30 [skype.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Skype\Phone\
    ProcessID          : 412
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:44
    BasePriority      : Normal

#:31 [devldr32.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 756
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:45
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 1, 0, 0, 17
    ProductVersion    : 1, 0, 0, 17
    ProductName        : Creative Ring3 NT Inteface
    CompanyName        : Creative Technology Ltd.
    FileDescription    : DevLdr32
    InternalName      : DevLdr
    LegalCopyright    : Copyright (C) Creative Technology Ltd. 1998-2001
    OriginalFilename  : DevLdr32.exe

#:32 [acrotray.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\
    ProcessID          : 540
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:45
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5, 0, 0, 0
    ProductVersion    : 5, 0, 0, 0
    ProductName        : AcroTray - Adobe Acrobat Distiller helper application.
    CompanyName        : Adobe Systems Inc.
    FileDescription    : AcroTray
    InternalName      : AcroTray
    LegalCopyright    : Copyright © 2001
    OriginalFilename  : AcroTray.exe

#:33 [bttray.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\
    ProcessID          : 868
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:46
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 1.4.2 Build 10
    ProductVersion    : 1.4.2 Build 10
    ProductName        : Bluetooth Software 1.4.2 Build 10
    CompanyName        : WIDCOMM, Inc.
    FileDescription    : Bluetooth Tray Application
    InternalName      : BTTray
    LegalCopyright    : Copyright WIDCOMM, Inc. 2000-2003.
    OriginalFilename  : BTTray.exe

#:34 [hpqtra08.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\
    ProcessID          : 568
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:46
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 43.1.5.000
    ProductVersion    : 043.001.005.000
    ProductName        : hp digital imaging - hp all-in-one series
    CompanyName        : Hewlett-Packard Co.
    FileDescription    : HP Digital Imaging Monitor (CUE)
    InternalName      : HPQTRA00
    LegalCopyright    : Copyright (C) Hewlett-Packard Co. 1995-2004
    OriginalFilename  : HPQTRA00.EXE
    Comments          : HP Digital Imaging Monitor (CUE)

#:35 [kem.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Logitech\SetPoint\
    ProcessID          : 952
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:47
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 2.00.171
    ProductVersion    : 2.00.171
    ProductName        : SetPoint Files
    CompanyName        : Logitech Inc.
    FileDescription    : Logitech SetPoint
    InternalName      : SetPoint
    LegalCopyright    : (C) 2003 Logitech. All rights reserved.
    LegalTrademarks    : Logitech®, is a registered trademark of Logitech Inc.
    OriginalFilename  : KEM.exe
    Comments          : Created by the Productivity Software team

#:36 [hotsync.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Palm\
    ProcessID          : 924
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:49
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 4.0.4
    ProductVersion    : 4.1.0
    ProductName        : HotSync® Manager, Palm Desktop
    CompanyName        : Palm, Inc.
    FileDescription    : HotSync® Manager Application
    InternalName      : HotSync®
    LegalCopyright    : Copyright © 1995-2001 Palm, Inc.
    LegalTrademarks    : HotSync® is a registered trademark of Palm, Inc.
    OriginalFilename  : Hotsync.exe

#:37 [servic~1.exe]
    FilePath          : C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\
    ProcessID          : 1164
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:50
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 6, 3, 15, 0
    ProductVersion    : 6.0
    ProductName        : Nokia Connectivity Library
    CompanyName        : Nokia.
    FileDescription    : ServiceLayer Module
    InternalName      : ServiceLayer
    LegalCopyright    : Copyright © 2002-2004 Nokia. All Rights Reserved.
    OriginalFilename  : ServiceLayer.exe

#:38 [khalmnpr.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Logitech\SetPoint\
    ProcessID          : 1140
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:51
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 2.00.171
    ProductVersion    : 2.00.171
    ProductName        : Productivity Software Common Files
    CompanyName        : Logitech Inc.
    FileDescription    : Logitech Hardware Abstraction Layer
    InternalName      : SetPoint
    LegalCopyright    : (C) 2003 Logitech. All rights reserved.
    LegalTrademarks    : Logitech®, MouseWare® and iTouch® are registered trademarks of Logitech Inc.
    OriginalFilename  : KHALMNPR.Exe
    Comments          : Created by the Productivity Software team

#:39 [hpqgalry.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\
    ProcessID          : 2120
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:52:56
    BasePriority      : Normal

#:40 [msmsgs.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Messenger\
    ProcessID          : 2260
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:53:00
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 4.7.2009
    ProductVersion    : Version 4.7
    ProductName        : Messenger
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Messenger
    InternalName      : msmsgs
    LegalCopyright    : Copyright (c) Microsoft Corporation 1997-2003
    LegalTrademarks    : Microsoft(R) is a registered trademark of Microsoft Corporation in the U.S. and/or other countries.
    OriginalFilename  : msmsgs.exe

#:41 [wuauclt.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 2744
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:53:45
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 5.4.3790.2182 built by: srv03_rtm(ntvbl04)
    ProductVersion    : 5.4.3790.2182
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operativsystem
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Automatiske opdateringer
    InternalName      : wuauclt.exe
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.
    OriginalFilename  : wuauclt.exe

#:42 [iexplore.exe]
    FilePath          : C:\Programmer\Internet Explorer\
    ProcessID          : 2776
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:53:55
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 6.00.2800.1106 (xpsp1.020828-1920)
    ProductVersion    : 6.00.2800.1106
    ProductName        : Microsoft® Windows® Operativsystem
    CompanyName        : Microsoft Corporation
    FileDescription    : Internet Explorer
    InternalName      : iexplore
    LegalCopyright    : © Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.
    OriginalFilename  : IEXPLORE.EXE

#:43 [hpzipm12.exe]
    FilePath          : C:\WINDOWS\System32\
    ProcessID          : 2960
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 09:54:12
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 8, 0, 0, 0
    ProductVersion    : 8, 0, 0, 0
    ProductName        : HP PML
    CompanyName        : HP
    FileDescription    : PML Driver
    InternalName      : PmlDrv
    LegalCopyright    : Copyright © 1998, 1999 Hewlett-Packard Company
    OriginalFilename  : PmlDrv.exe

#:44 [ad-aware.exe]
    FilePath          : C:\PROGRA~1\Lavasoft\AD-AWA~1\
    ProcessID          : 2392
    ThreadCreationTime : 14-04-2005 10:00:32
    BasePriority      : Normal
    FileVersion        : 6.2.0.206
    ProductVersion    : VI.Second Edition
    ProductName        : Lavasoft Ad-Aware SE
    CompanyName        : Lavasoft Sweden
    FileDescription    : Ad-Aware SE Core application
    InternalName      : Ad-Aware.exe
    LegalCopyright    : Copyright © Lavasoft Sweden
    OriginalFilename  : Ad-Aware.exe
    Comments          : All Rights Reserved

Memory scan result:
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
New critical objects: 0
Objects found so far: 0

Started registry scan
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : bho.perfectnavbho

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : bho.perfectnavbho
    Value              :

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : bho.perfectnavbho.1

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : bho.perfectnavbho.1
    Value              :

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : interface\{8b8f6968-2f24-41e3-b653-e9613226f14d}

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : interface\{8b8f6968-2f24-41e3-b653-e9613226f14d}
    Value              :

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : typelib\{de289bfa-737b-4abb-a4ec-f8753551b875}

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : clsid\{00d6a7e7-4a97-456f-848a-3b75bf7554d7}

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : clsid\{00d6a7e7-4a97-456f-848a-3b75bf7554d7}
    Value              :

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : clsid\{00d6a7e7-4a97-456f-848a-3b75bf7554d7}\progid

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : clsid\{00d6a7e7-4a97-456f-848a-3b75bf7554d7}\progid
    Value              :

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : clsid\{00d6a7e7-4a97-456f-848a-3b75bf7554d7}\typelib

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : clsid\{00d6a7e7-4a97-456f-848a-3b75bf7554d7}\typelib
    Value              :

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_CLASSES_ROOT
    Object            : clsid\{00d6a7e7-4a97-456f-848a-3b75bf7554d7}\programmable

Cydoor Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\software\cydoor

Cydoor Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\software\cydoor
    Value              : Vers

Cydoor Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\software\cydoor
    Value              : Desc2

Cydoor Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\software\cydoor
    Value              : ConnType

Alexa Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}
    Value              : MenuText

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}
    Value              : MenuStatusBar

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}
    Value              : Script

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}
    Value              : clsid

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}
    Value              : Icon

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}
    Value              : HotIcon

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\microsoft\internet explorer\extensions\{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}
    Value              : ButtonText

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\adm4.adm4

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\adm4.adm4
    Value              :

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\adm25.adm25

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\adm25.adm25
    Value              :

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\adm4.adm4.1

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\adm4.adm4.1
    Value              :

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\adm25.adm25.1

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\adm25.adm25.1
    Value              :

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\appid\adm.exe

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\appid\adm.exe
    Value              : AppID

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\appid\altnet signing module.exe

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\classes\appid\altnet signing module.exe
    Value              : AppID

Cydoor Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\cydoor

Cydoor Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\cydoor
    Value              : C:\Programmer\Kazaa\Kazaa.exe

Cydoor Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\cydoor
    Value              : AdwrCnt

MicroGaming Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Malware
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\software\microgaming

Cydoor Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\\software\cydoor

Cydoor Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\\software\cydoor
    Value              : Vers

Cydoor Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\\software\cydoor
    Value              : Desc2

Cydoor Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\\software\cydoor
    Value              : ConnType

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            : "{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}"
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : .DEFAULT\software\microsoft\internet explorer\extensions\cmdmapping
    Value              : {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            : "{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}"
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-18\software\microsoft\internet explorer\extensions\cmdmapping
    Value              : {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}

Alexa Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            : "{c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}"
    Rootkey            : HKEY_USERS
    Object            : S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\software\microsoft\internet explorer\extensions\cmdmapping
    Value              : {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a}

Registry Scan result:
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
New critical objects: 49
Objects found so far: 49

Started deep registry scan
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Deep registry scan result:
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
New critical objects: 0
Objects found so far: 49

Started Tracking Cookie scan
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Tracking Cookie Object Recognized!
    Type              : IECache Entry
    Data              : xx@instadia[1].txt
    Category          : Data Miner
    Comment            : Hits:2
    Value              : Cookie:xx@instadia.net/
    Expires            : 04-07-2029 02:00:00
    LastSync          : Hits:2
    UseCount          : 0
    Hits              : 2

Tracking Cookie Object Recognized!
    Type              : IECache Entry
    Data              : xx@doubleclick[1].txt
    Category          : Data Miner
    Comment            : Hits:5
    Value              : Cookie:xx@doubleclick.net/
    Expires            : 12-04-2008 16:17:44
    LastSync          : Hits:5
    UseCount          : 0
    Hits              : 5

Tracking Cookie Object Recognized!
    Type              : IECache Entry
    Data              : xx@cgi-bin[1].txt
    Category          : Data Miner
    Comment            : Hits:5
    Value              : Cookie:xx@imrworldwide.com/cgi-bin
    Expires            : 19-01-2009 01:00:00
    LastSync          : Hits:5
    UseCount          : 0
    Hits              : 5

Tracking Cookie Object Recognized!
    Type              : IECache Entry
    Data              : xx@advertising[1].txt
    Category          : Data Miner
    Comment            : Hits:18
    Value              : Cookie:xx@advertising.com/
    Expires            : 12-04-2010 18:01:12
    LastSync          : Hits:18
    UseCount          : 0
    Hits              : 18

Tracking Cookie Object Recognized!
    Type              : IECache Entry
    Data              : xx@mediaplex[1].txt
    Category          : Data Miner
    Comment            : Hits:7
    Value              : Cookie:xx@mediaplex.com/
    Expires            : 22-06-2009 02:00:00
    LastSync          : Hits:7
    UseCount          : 0
    Hits              : 7

Tracking Cookie Object Recognized!
    Type              : IECache Entry
    Data              : xx@servedby.advertising[1].txt
    Category          : Data Miner
    Comment            : Hits:18
    Value              : Cookie:xx@servedby.advertising.com/
    Expires            : 13-05-2005 18:01:12
    LastSync          : Hits:18
    UseCount          : 0
    Hits              : 18

Tracking Cookie Object Recognized!
    Type              : IECache Entry
    Data              : xx@adtech[1].txt
    Category          : Data Miner
    Comment            : Hits:12
    Value              : Cookie:xx@adtech.de/
    Expires            : 11-04-2015 14:49:56
    LastSync          : Hits:12
    UseCount          : 0
    Hits              : 12

Tracking cookie scan result:
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
New critical objects: 7
Objects found so far: 56

Deep scanning and examining files (C:)
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Dc11.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : CME
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc.
    FileDescription    : CME II Client Application
    InternalName      : GController.dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc.
    OriginalFilename  : GController.dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Dc12.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : CME
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc.
    FileDescription    : CME II Client Application
    InternalName      : GDlwdEng.dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc.
    OriginalFilename  : GDlwdEng.dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Dc13.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : CME
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc.
    FileDescription    : CME II Client Application
    InternalName      : GObjs.dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc.
    OriginalFilename  : GObjs.dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Dc14.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : CME
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc.
    FileDescription    : CME II Client Application
    InternalName      : GStore.dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc.
    OriginalFilename  : GStore.dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Dc15.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : CME
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc.
    FileDescription    : CME II Client Application
    InternalName      : GStoreServer.dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc.
    OriginalFilename  : GStoreServer.dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Dc16.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : CME
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc.
    FileDescription    : CME II Client Application
    InternalName      : GTools.dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc.
    OriginalFilename  : GTools.dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : EGGCEngine.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\Dc2\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : GAIN Publishing
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc
    FileDescription    : EGGCEngine Dynamic Link Library
    InternalName      : EGGCEngine dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc
    OriginalFilename  : EGGCEngine dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : EGIEProcess.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\Dc2\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : GAIN Publishing
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc
    FileDescription    : EGIEProcess Dynamic Link Library
    InternalName      : EGIEProcess dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc
    OriginalFilename  : EGIEProcess dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : EGNSEngine.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\Dc2\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : GAIN Publishing
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc
    FileDescription    : EGNSEngine Dynamic Link Library
    InternalName      : EGNSEngine dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc
    OriginalFilename  : EGNSEngine dll

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : GatorRes.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\Dc2\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : GAIN Publishing
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc
    FileDescription    : GatorRes Dynamic Link Library
    InternalName      : GatorRes DLL
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc
    OriginalFilename  : GatorRes DLL

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Dc8.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : CME
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc.
    FileDescription    : CME II Client Application
    InternalName      : CMEIIAPI.DLL
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc.
    OriginalFilename  : CMEIIAPI.DLL

Claria Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Dc9.dll
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\RECYCLER\S-1-5-21-220523388-688789844-854245398-1003\
    FileVersion        :  5.1.1.5
    ProductVersion    : 5.1.1.5
    ProductName        : CME
    CompanyName        : GAIN Publishing, Inc.
    FileDescription    : CME II Client Application
    InternalName      : GAppMgr.dll
    LegalCopyright    : Copyright © 1999-2003 GAIN Publishing, Inc.
    OriginalFilename  : GAppMgr.dll

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : cd_clint.dll.mwt
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\system32\
    FileVersion        : 3, 2, 1, 6
    ProductVersion    : 3, 2, 1, 6
    ProductName        :  cd_clint
    FileDescription    : cd_clint
    InternalName      : cd_clint
    LegalCopyright    : Copyright © 2003
    OriginalFilename  : cd_clint.dll

Object "asmend.exe" found in this archive.

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : dmfiles.cab
    Category          : Data Miner
    Comment            : Object "asmend.exe" found in this archive.
    Object            : C:\WINDOWS\Temp\Altnet\

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : dmfiles.cab
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\Temp\Altnet\

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : DMinfo3.cab
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\Temp\Altnet\

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : pmexe.cab
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\Temp\Altnet\

Object "sysdetect.dll" found in this archive.

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : pmfiles.cab
    Category          : Data Miner
    Comment            : Object "sysdetect.dll" found in this archive.
    Object            : C:\WINDOWS\Temp\Altnet\

AltnetBDE Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Setup.exe
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\Temp\Altnet\
    FileVersion        : 1, 0, 4, 13
    ProductVersion    : 1, 0, 0, 0
    ProductName        : AltnetInstaller
    CompanyName        : Altnet
    FileDescription    : AltnetInstaller
    InternalName      : AltnetInstaller
    LegalCopyright    : Copyright © 2003
    OriginalFilename  : AltnetInstaller.exe

Disk Scan Result for C:\
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
New critical objects: 0
Objects found so far: 75

Scanning Hosts file......
Hosts file location:"C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts".
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

Hosts file scan result:
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
2 entries scanned.
New critical objects:0
Objects found so far: 75

Possible Browser Hijack attempt Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : Bounce Out!.url
    Category          : Misc
    Comment            : Problematic URL discovered: http://www.gamehouse.com/bounceout/
    Object            : C:\Documents and Settings\xx\Foretrukne\

Performing conditional scans...
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Regkey
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\updmgr

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\updmgr
    Value              : installDate

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\updmgr
    Value              : cid

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\updmgr
    Value              : puid

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\updmgr
    Value              : Install_Dir

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\updmgr
    Value              : EXEname

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\updmgr
    Value              : VersionNumber

eUniverse Object Recognized!
    Type              : RegValue
    Data              :
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Rootkey            : HKEY_LOCAL_MACHINE
    Object            : software\updmgr
    Value              : LastUpdateAttempt

eUniverse Object Recognized!
    Type              : Folder
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\Programmer\common files\updmgr

eUniverse Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : data1.dat
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\Programmer\common files\updmgr\

eUniverse Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : data2.dat
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\Programmer\common files\updmgr\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : Folder
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\AdCache

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_169700.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_179100.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_209200.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_211100.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_213700.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_226100.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_251200.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_251300.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_311500.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_0_171400.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_0_209000.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_0_232800.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_0_250300.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_0_250400.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_0_266600.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_0_266700.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_0_266800.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_171400.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_209000.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_266500.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_501000.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_502300.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_502300.swf
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_504300.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_504300.swf
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_512200.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_512200.swf
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_525200.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_535600.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_564400.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_573700.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_661100.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_661500.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_755300.htm
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_755300.swf
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : File
    Data              : B_329_0_1_778300.gif
    Category          : Data Miner
    Comment            :
    Object            : C:\WINDOWS\System32\adcache\

Cydoor Object Recognized!
    Type              : F
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. april 2005 - 20:34 #6
Ja - der var en en pæn slat. Velkendte elementer...

Du bør lige tømme din "skraldespand" - C:\RECYCLER\

Hvad med denne procedure:
Slet alle filer/mapper i følgende mapper (IKKE hele mappen, KUN alle filer/mapper i mappen)

C:\Windows\Temp\
C:\Documents and Settings\xx\Lokale indstillinger\Temp\
C:\Documents and Settings\<Alle andre brugere>\Lokale indstillinger\Temp\
C:\Documents and Settings\xxLokale indstillinger\Temporary Internet Files\
C:\Documents and Settings\<Alle andre brugere>\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\
Tøm din "Papirkurv"

Ovenstående er normale skjulte mapper/filer - derfor:
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Sæt flueben i de tre øverste.

Slet/ryd op i Norton AntiVirus ->Quarantine
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. april 2005 - 20:36 #7
Skal vi lige gøre en status ?
Om hvad der virker og evt. IKKE virker...
Avatar billede kanabba Nybegynder
15. april 2005 - 13:46 #8
Så skulle der være slettet og ryddet ud...

Status:

Problemet med at der går et minut fra jeg har indtastet en webadresse i adresselinien, og til den "opdatere" og viser siden er der stadig....

Ellers kører computeren perfekt...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. april 2005 - 14:08 #9
Bare som det sidste - kom med en "frisk" HiJackThis log:
Direkte link: http://danborg.org/spy/HJT/hijackthis.exe
Avatar billede kanabba Nybegynder
15. april 2005 - 14:11 #10
Den kommer så her:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 14:11:03, on 15-04-2005
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\MsPMSPSv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Hewlett-Packard\PhotoSmart\Photo Imaging\Hpi_Monitor.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
C:\WINDOWS\System32\devldr32.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\kem.exe
C:\Programmer\Palm\HOTSYNC.EXE
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\Services\SERVIC~1.EXE
C:\Programmer\Logitech\SetPoint\KHALMNPR.EXE
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgalry.exe
C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\xx\Skrivebord\virus\hijack\hjt.exe

O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\system32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [CXMon] "C:\Programmer\Hewlett-Packard\PhotoSmart\Photo Imaging\Hpi_Monitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [NeroCheck] C:\WINDOWS\System32\\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Advanced Tools Check] C:\PROGRA~1\NORTON~1\AdvTools\ADVCHK.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Programmer\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DataLayer] C:\PROGRA~1\FLLESF~1\PCSuite\DATALA~1\DATALA~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\TRAYAP~1.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec NetDriver Monitor] C:\PROGRA~1\SYMNET~1\SNDMon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Startup: HotSync Manager.lnk = C:\Programmer\Palm\HOTSYNC.EXE
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: HP Image Zone Hurtig start.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O8 - Extra context menu item: Send To &Bluetooth - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\MSMSGS.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {31B7EB4E-8B4B-11D1-A789-00A0CC6651A8} (Cult3D ActiveX Player) - http://www.cult3d.com/download/cult.cab
O16 - DPF: {89A312AE-8D21-42B1-848B-FD8E27F9A2A9} (PrimeInk for Web Applications Signing Component) - https://webreg.dk/web.dll
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey®) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab
O23 - Service: Adobe LM Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - WIDCOMM, Inc. - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect Service (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: Norton Unerase Protection (NProtectService) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\AdvTools\NPROTECT.EXE
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\System32\HPZipm12.exe
O23 - Service: SAVScan - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FLLESF~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: Symantec Network Drivers Service (SNDSrvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\SNDSrvc.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. april 2005 - 14:31 #11
Hmmm... Ikke noget som JEG opfatter som 'snavs' men du KAN

Klik start | kør, skriv msconfig og tryk enter.
På fanebladet start fjerner du hakket i de programmer listet:
[NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
[QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe"

[OK] - Genstart.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. april 2005 - 14:31 #12
Hvilken form for forbindelse har du ud i verden ? Noget firewall ell. lign. imellem ?
Avatar billede kanabba Nybegynder
15. april 2005 - 14:35 #13
Jeg prøver lige at foretage de sidste manøvre. Forbindelsen er en ganske almindelig ADSL. Firewall er windows egen...

Problemet er pludseligt opstået... Har virket fint indtil for en uge siden...

Jeg er også selv blank for ideer efterhånden... Overvejer lidt at reinstallere windows efter en formatering...

Smid lige et svar, -synes trods alt at du har gjort dig fortjent til point under alle omstændigheder...

Tak for hjælpen :o)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. april 2005 - 14:41 #14
Jeg ved heller ikke yderliger - prøv evt. for "sjov" at slukke MS Firewall og/eller check dens opsætning.

Evt. geninstall SP2 - der jo netop indeholdt en opdateret MS Firewall. Det bør (=skal) gøre UDEN internet forbindelse (Stikket UD)...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. april 2005 - 14:42 #15
Hovsa - du HAR jo ikke ServicePack2 endnu ifølge loggen!!!

Du kan hente SP2 her som 'løs' fil (~280Mb):
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Download/copy til et passende medie.
Afbryd fra det 'farlige' internet (stikket fysisk UD).
Instaler SP2 pakken.
Når det er så gået godt og efter en genstart eller to - først DA tilslut internettet igen og gå i start ->programmer ->Windowsupdate og lade din maskine scanne for nyeste opdateringer. Installer dem du får anbefalet.
Avatar billede kanabba Nybegynder
15. april 2005 - 14:48 #16
Puuhaa... Jeg går i krig... Men vender nok ikke tilbage igen før mandag.... :o)
Avatar billede ejvindh Ekspert
15. april 2005 - 14:54 #17
Jeg går snart på weekend, men syntes lige jeg ville indskyde et par forslag først.

Hent Silentrunners her:
http://www.silentrunners.org/Silent%20Runners.vbs

Kør programmet og læg log-filen herind (den lægger sig i samme mappe som silentrunner programmet ligger i). Hvis du kan nå det inden 17.00 i dag, så kigger jeg den igennem straks. Ellers kan det først blive efter weekenden.

Ting du kan prøve inden en ny-installering (og hvis der altså ikke dukker noget skidt op i den log som silentrunners laver):

1.
Klik på Start=>Kør skriv: SFC /scannow  (husk mellemrum mellem SFC og /scannow)
Din windows skive skal sidde i drevet. Den tjekker og reparer dine systemfiler
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sfc

2.
Prøv en repair efter denne formel:

Hvis du har din XP cd og din Cd-Key klar, kan du lave en repair. Du mister ikke noget ved det.

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP CD, husk at i din bios skal First bootdevice være sat til CDrom. Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;
2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyinstalation)
3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.
4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R). Det er her du skal trykke på R.
5: Og du vil nu se, at den laver en helt ny installation, men den beholder alle dine nuværende indstillinger, dokumenter, programmer og skrivebordet udseende er også intakt, men nu skulle du gerne være sluppet af med dine fejl og mangler.
Dog skal der gøres opmærksom på at alle updates skal lægges ind igen. Desuden skal nye opdaterede drivere, som man selv har lagt ind, installeres igen.

Hvis din XP-cd er af ældre dato, og du har mulighed for det, vil det være en god ide, hvis du kan få brændt SP2 ned på en CD også, idet Repair fører din installation tilbage til det sikkerhedsniveau som er på CD'en -- og det er ikke så godt at være på nettet helt uden sikkeheds-opdateringer. Majsmarken har givet et udmærket link til hvor SP2 kan findes som løs fil :-)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. april 2005 - 13:29 #18
<kanabba> ???
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. april 2005 - 13:30 #19
Nå ja - det er jo ikke mandag endnu...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. april 2005 - 10:53 #20
Der er mange mandage på et år ?
Avatar billede kanabba Nybegynder
27. april 2005 - 10:58 #21
Sorry... er fuldstændig hængt op på arbejdet.... Men sp2 har absolut ikke hjulpet på tingene... Smid lige et svar, og så giver jeg selvfølgelig point... Må vende tilbage med spørgsmålet senere....

Tusinde tak for hjælpen... :o)