Avatar billede mora Nybegynder
21. april 2005 - 20:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Genskabelse af .bkf fil fra andet sprog.

Jeg har en .bkf backup fil lavet i en engelsk version af windows xp, men når jeg vil genskabe den i windows xp med dansk, står der bare "Fil" som indhold, uden at jeg kan browse, eller endda genskabe hele indholdet.

Hvad gør jeg ?
Avatar billede mora Nybegynder
21. april 2005 - 20:09 #1
Den er lavet med det indbyggede windows backup program
Avatar billede milter Ekspert
21. april 2005 - 21:45 #2
Er den gemt på CD eller hvordan?
Avatar billede mora Nybegynder
21. april 2005 - 21:47 #3
Nope, er gemt på et andet drev.
Avatar billede milter Ekspert
21. april 2005 - 22:30 #4
Skal det forstås sådan, at du har skiftet fra en engelsk version af XP til en dansk, men at resten af systemet er det samme?
Avatar billede mora Nybegynder
21. april 2005 - 22:35 #5
Ja.
Skiftede fra Engelsk home til Dansk sp2 pro

Lavede så en backup af hele c: inden, og formaterede c: under install.
backup filen har hele tiden lagt på et andet drev, og nu kan jeg ikke gendanne noget som helst fra den.

Skulle sådan set gerne havde mine dokumenter igen.
Avatar billede milter Ekspert
21. april 2005 - 22:50 #6
Jeg vil ikke lægge hovedet på blokken for det, men jeg mener ikke, du kan genskabe en .bkf-fil, hvis du skifter sprog. Jeg prøver at Google lidt på det.

I mellemtiden kan du måske prøve at kopiere filen til et andet sted på computeren og se, om det giver noget resultat.
Avatar billede mora Nybegynder
21. april 2005 - 22:53 #7
Hmm, har da heldigvis en engelsk winxp i huset endnu hvis det passer, ser lige om den vil noget (Tager lige lidt tid at flytte 10gig :))
Avatar billede mora Nybegynder
21. april 2005 - 23:10 #8
Det var da underligt...
Efter jeg flyttede filen til skrivebordet, og åbnede den, står den og tænker lidt, og så er alle filerne der :)

Smider du lige et svar ? :)
Avatar billede milter Ekspert
21. april 2005 - 23:11 #9
Avatar billede milter Ekspert
21. april 2005 - 23:16 #10
Vores indlæg krydsede vist hinanden der :)

Så det kan altså godt lade sig gøre med et andet sprog. Løsningen med at flytte filen har jeg selv prøvet en gang, men da var det fra dansk til dansk.

Jeg lægger et svar :)