Avatar billede master97 Nybegynder
25. april 2005 - 15:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min skærm går standby hved nyt hardware?

Jeg har nu købt nyt bundkort, cpu og grafikkort..
Men når jeg tænder computern går min skærm direkte i standby og tænder ikke..

Mit nye system er som følge:
Bundkort Asus a8n sli-deluxe
cpu: amd 64 3200+
grafikkort: pow geforce 6800 ultra 256 Gddr 3
1.5 GB ram pc 400

Nogen der hved hvad der kan være galt så plz hjælp :'(
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 15:39 #1
Avatar billede master97 Nybegynder
25. april 2005 - 15:56 #2
plz bare hjælp mig.. jeg aner ik hvordan jeg får slettet de gamle inlæg og troede det var her man fik hjælp men det er det åbenbart ik
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 16:02 #3
jo det er det, men når man kan se at du er forsvundet fra dine tidligere tråde, så motiverer det jo ikke ligefrem til at bruge tid på dine spørgsmål.
du går ind i dem og ser om du mangler at give feedback til dem der har hjulpet, hvis du har kunnet bruge deres svar, markerer du deres navn og accepterer.
hvis du ikke har kunnet bruge deres svar, kan du selv lægge et svar og acceptere dette.
hvis du blot husker dette fremover, vil folk altid være villige til at hjælpe.
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 16:08 #4
under alle omstændigheder er det god skik at give en tilbagemelding på om deres hjælp har kunnet bruges eller ej og et simpelt tak for hjælpen kommer man også langt med, ellers siger det sig selv at du bliver sprunget over, tænk på det er frivillig ulønnet hjælp der gives, så lidt seriøsitet fra spørgeren hjælper meget på lysten.
hvis du lige får ordnet det, vil jeg meget gerne hjælpe dig bagefter.
Avatar billede master97 Nybegynder
25. april 2005 - 16:09 #5
ok det skal jeg nok fremover men kan du hjælpe med det rigtige problem?
Avatar billede nopsen Ekspert
25. april 2005 - 16:19 #6
jeg ved ikke om du har forsøgt at starte op på et eksisterende styresystem, det kan man ikke uden fejl og skal derfor geninstalleres på det nye system fra bunden.
en anden ting kan være at du måske har glemt at montere det ekstra strøm der skal tilsluttes grafikkortet? der fulgte et splitter kabel med kortet som skal bruges.
en tredie ting kan være at din strømforsyning måske er for lille til at kunne trække det nye system.
sidste mulighed (foruden hardwarefejl) er at noget måske er samlet forkert, det kunne være en blæser der er sat i et forkert stik eller eller evt jumper opsætning.
Avatar billede master97 Nybegynder
27. april 2005 - 13:35 #7
Jeg fandt aldrig ud a hvad der var galt jeg pilede en ramblok ud og så virkede den hmm rimlig skummelt men tak for svarene.. lav en svar og du får pointne :)
Avatar billede nopsen Ekspert
27. april 2005 - 16:24 #8
ok