Avatar billede rambi Nybegynder
26. april 2005 - 10:33 Der er 11 kommentarer

2 computere, men samme inbox

Problemstilling: Min kæreste og jeg har en computer hver. Vi har begge Microsoft Outlook. Jeg vil gerne have, at man undgår at modtage alle mails, men at de er "uddelegeret" til den rigtige person. Eks: Der bliver sendt en mail til min adresse, men når min kæreste åbner for hendes outlook først, modtager hun den. Det må være muligt at kunne omadressere, således det kommer til at fungere. Hvordan sætter man outlook op til at alle mails kommer det rigtige sted hen?
Venlig hilsen
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. april 2005 - 11:06 #1
Det kan ikke lade sig gøre, hvis I begge har samme e-mail konto, den ene maskine skal have en anden e-mail konto, dette er ikke noget problem, da der hos de fleste udbydere kan oprettes op til 5 e-mail adresser.
Avatar billede motz2405 Nybegynder
26. april 2005 - 11:08 #2
I har en computer hver. Jeg går ud fra at I også har to forskellige emailadresser, ellers er nedenstående ikke den rette løsning:

Når din kæreste modtager dine mails har du jo din email konto sat op på din kærestes computer. Derfor er den lette løsning at slette den email konto fra din kærestes computer.
Avatar billede rambi Nybegynder
26. april 2005 - 11:17 #3
Vi har forskellige mailadresser, ja. Men på hendes computer er der kun "installeret" een adresse, hendes egen. Og på min er der også kun een, min egen. Men inde på TDC's webmail har jeg selvfølgelig oplyst begge adresser under den samme brugerkonto.
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. april 2005 - 11:22 #4
Det skal du have ændret, så hver webmail har sin konto
Avatar billede motz2405 Nybegynder
26. april 2005 - 11:24 #5
Har ikke TDC, men prøv om det ikke er muligt at ændre det derinde, ellers ring til dem så kan de sikkert ordne det så de bliver "separeret"
Avatar billede rambi Nybegynder
26. april 2005 - 11:27 #6
Jeg undersøger sagen inde ved dem, men jeg hader at snakke med dem. Det er een stor jungle af omstillinger... Vender tilbage om 24 timer.
Avatar billede rambi Nybegynder
02. maj 2005 - 16:06 #7
Ok - efter flere dages mareridt helvede giver jeg nu op. Har snakket med TDC's samtlige ansatte flere gange. motz får point.
Avatar billede rambi Nybegynder
02. maj 2005 - 16:08 #8
Men jeg er idiot til at give point - hvordan giver jeg motz pointene?
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. maj 2005 - 17:20 #9
Beder ham om et svar.
Avatar billede diver1 Praktikant
02. maj 2005 - 17:32 #10
Hi, cheak out this page with TDC. I think this can help you, I use this so I don´t get my sons mail and he my mail.

Sorteringssregler i Outlook Express!!
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_mail_opsaetning_20
Avatar billede motz2405 Nybegynder
02. maj 2005 - 20:51 #11
svar