Avatar billede skaldpade Nybegynder
03. maj 2005 - 16:31 Der er 5 kommentarer

hvordan ligger man DVD film på comp?

hej, jeg skal ha lagt nogle DVD film ind på min comp, og når jeg sætter dem i mit DVD drev og jeg åbner drevet så kommer der to mapper en der hedder audio og en der hedder video, og når jeg så går ind i video, så er filmen delt op i flere filer!? hvordan gør man sådan at de blir samlet og man kan se dem på en gang!?

PLS hjælp
Avatar billede wormsk8 Nybegynder
03. maj 2005 - 17:21 #1
google - dvd rip, har du prøvet det. Der er en masse forskellige dvd-rip programmer.
Avatar billede sardinen Nybegynder
03. maj 2005 - 19:16 #2
Jamen, sådan skal de ligge. ´De kan ikke ligge anderledes. Hvis det er en hel dvd, du lægger ned, vil den blive lagt med med menuer og det hele og du vil kunne afspille dem i f.eks. PowerDvd.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 23:09 #3
DVD Shrink 3.2 <-- Et meget nemt program, hvor du kan alt med dine dvd film.

Lige til og hente herinde: http://www.majorgeeks.com/download4020.html
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 23:11 #4
Skulle have været i svar.
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. maj 2005 - 01:31 #5
tjek www.dvdrip.dk ud evt