Avatar billede chrede Nybegynder
10. maj 2005 - 19:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MS Virtual Server 2005 vs. VmWare GSX 3

Er der nogen der ved hvilken virtual server software der performer bedst af disse (med win2003 server som host OS, og 2 stk virtuelle 2003 servere på:
MS Virtual Server 2005
VMWare GSX Server 3

/Chrede
Avatar billede Slettet bruger
11. maj 2005 - 00:12 #1
Jeg tror egentlig de performer lige godt. Men er det funktionalitet du søger, ville jeg klart vælge en vmWare-løsning. Med vmWare har du desuden mulighed for at køre andre ikke-MS operativsystemer i virtuelle miljøer.
Avatar billede chrede Nybegynder
14. maj 2005 - 00:54 #2
jeg trækker mit spørgsmål, men hvis nogen kan bidrage med noget erfaring på området (hvad der performere bedst) vil jeg gerne genoprette spørgsmålet, og sætte points på spil igen :-)