Avatar billede mischel Nybegynder
12. maj 2005 - 20:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lyden på min PC er væk. Hvordan får jeg lyd på igen?

Hej!

Lyden på min PC er væk, jeg ved ikke hvordan det er sket.

Inde i: kontrolpanel -> system -> egenskaber for system -> hardware -> enhedshåndtering -> egenskaber for lyd og video, er der et gult udråbstegn ud for: C-media AC-97 Audio Device.

Jeg har prøvet at opdatere driveren, men driveren er allerede den sidste nye - står der.

Installeret hardware har jeg også prøvet at søge under men den finder intet dér.

Hvordan får jeg lyd på igen?
Avatar billede jesperkm Nybegynder
12. maj 2005 - 20:40 #1
Hent dette:
http://webgeek.dk/Realtek.exe

- Siden er dog nede nu, men folk siger den kommer op kl. 20:45.

Det virkede perfekt! - Havde nemlig samme problem!
Avatar billede jesperkm Nybegynder
12. maj 2005 - 20:45 #2
Så kan du hente, den er oppe.
Avatar billede milter Ekspert
12. maj 2005 - 21:12 #3
Jeg ville checke det link først, før jeg åbnede det!
Avatar billede mischel Nybegynder
12. maj 2005 - 23:16 #4
Ok... Jeg ved ikke lige, hvordan man tjekker et link. Men, jeg har downloadet og scannet dét med et par antivirusprogrammer og de fandt ikke noget på det.

Nu er filen installeret og der er kommet lyd på min computer igen. Mange tak for hjælpen...