Avatar billede lordofmankind Nybegynder
13. maj 2005 - 15:50 Der er 1 løsning

Update Driver For Plug And Play!

Når jeg prøver at installere en Audio Driver og trykker på Run, så går den igang med at installere den, men skriver lige pludseligt: UpdateDriverForPlugAndPlay i toppen af en lille boks, og inde i boksen står der: -536870397.
når jeg så tryker på ok, så står den ikke kunne installere den og at den vil exit setup.

Hvad kan der være galt?
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
13. maj 2005 - 17:48 #1
sfdsdf