Avatar billede toocool Nybegynder
17. maj 2005 - 21:10 Der er 5 kommentarer

Driver til Acer bærbar?

Jeg mangler drivere til en Acer 201 TXV bærbar. Det er til Modem og lydkort.

Det skal være til Win XP, men Acers hjemmeside har kun til Win 98 / ME :-(
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 21:28 #1
kører du servicepack1 - for den burde være med i XP som en std driver
Avatar billede boxer Nybegynder
17. maj 2005 - 21:31 #2
Du har sikkert prøvet windows update.
Du kan hente og installere Everest herfra: http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=1&lang=en
Programmet kan fortælle dig hvad din hardware hedder og i de fleste tilfælde også hvor du kan hente drivere til den.
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 21:31 #3
prøv engang - det BURDE være den samme - det er ihvertfald samme chipset
ftp://ftp.support.acer-euro.com/notebook/TravelMate_21x/Drivers/W2k/Audio.zip
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 21:33 #4
Avatar billede toocool Nybegynder
18. maj 2005 - 21:11 #5
ingen der har noget til modem? :-(