Avatar billede d_warma Nybegynder
18. maj 2005 - 14:57 Der er 2 kommentarer

Korrekt læsning af html version 4 dokumenter

Hej,

Jeg har lavet et html version 4 dokument som jeg ønsker at læse i excel, men når jeg åbner dokumentet i excel, så bliver dokumentet f..... up.

Jeg har tidligere kunne lave dokumentet i en tidligere html version uden problemer.

Er der noget der ved om Excel ikke læser html 4 korrekt? Og hvad man gør for at løse dette.

Mvh
D_Warma
Avatar billede u6e96b22 Nybegynder
18. maj 2005 - 15:03 #1
det kan komme and på versionen på Excel eller hvilke Scripts du har lavet html'en i. det kan være at der ikk findes nogen løsning på det.
Avatar billede d_warma Nybegynder
18. maj 2005 - 15:52 #2
Jeg har forsøgt med excel version 9.0.7696 SP3 og 11.5612.5606.
Html'en er lavet i SAS Enterprise Guide ver 3.