Avatar billede fbb Nybegynder
20. maj 2005 - 21:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skifte farverne på billedet

Hej, Jeg skal bruge lidt hjælp.

Jeg har dette billede:
http://frederikbb.dk/male2.jpg

Nogle jeg kan logge til at lave det grønne, rødt, og det lilla, sort?

Håber nogle kan hjælpe, har desværre ingen programer til det.
Avatar billede fbb Nybegynder
20. maj 2005 - 22:54 #2
Tak tak
Avatar billede Kengun Praktikant
22. maj 2005 - 16:26 #3
må vi se?
Avatar billede Kengun Praktikant
22. maj 2005 - 16:28 #4
cool, jeg fant det selv: http://frederikbb.dk/male3.jpg - Godt gået Weblex!
Avatar billede weblex Nybegynder
22. maj 2005 - 17:33 #5
Ja, den fik jeg fjernet lidt hurtigt :o) Godt du selv fandt den...
Avatar billede fbb Nybegynder
22. maj 2005 - 20:32 #6
Var nu ikke den weblex lavet med når nok ;D..
Avatar billede Kengun Praktikant
22. maj 2005 - 21:47 #7
Weblex, det er da okej at du fjernet den, men jeg ville gerne se den. Jeg kan ik rigtigt finde rundt i at ændre farve på noget, så det var kun derfor jeg spørgede om at se :)