udover de funktionelle forskelle som beskrives i driis'es link, som vel kan forkortes til at C# er lidt mere restriktiv end C++ (hvilket ikke kan overraske), så er der en anden forskel nemlig at .NET generics eksisterer ikke bare i source code men også i MSIL, hvorimod i traditionel C++ er det en source code only ting
og checke .dll og .exe ind i source control, når man så vil rette checker man dem ud, decompiler til C# eller VB.NET, retter, compiler og checker ind igen
... eller bare skriver det hele i MSIL, hvorfor være en tøs og skrive det i noget så omfattende som C#? 253 forskellige opcodes, så ved man hvad man har at arbejde med.
Det er skam ikke fordi jeg ikke vil kommentere indlæggende, men det er først fra d. 22. at det er væltet ind med mails-replys fra Eksperten. Og i sidste uge var jeg lige på ferie så det er først nu jeg har set indlæggende. Og tak for informationen og generics. Det har været en god hjælp. MVH. Laurits
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.