Avatar billede lordofmankind Nybegynder
21. juni 2005 - 01:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

script til automatisk at gemme en fil på harddisk

Jeg skal bruge et script, således at når jeg modtager en mail med en vedhæftet fil (kun een bestemt afsender selvfølgelig)
skal denne vedhæftede fil gemmes et forudbestemt sted på harddisken...

Ideen bag dette er er jeg gerne vil kunne sende et billede fra min mobil, og derefter skal jeg kunne sende det til en webserver således at billedet med det samme er på internettet....
Avatar billede bjornicle Nybegynder
21. juni 2005 - 09:42 #1
Paa din webserver har du muligvis adgang til enten php/asp/coldfusion/jsp som alle burde vaere i stand til at checke en pop3 konto
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
05. juli 2005 - 13:58 #2
Ok. Tak. Læg lige et svar:-)
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
18. august 2005 - 22:55 #3
fghfgh