Avatar billede mixi Nybegynder
23. juni 2005 - 13:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny computer i bilka?

Hej. Skal have ny computer da den gamle nægter at starte op og er blevet meget ustabil. Har set denne i bilka til 6999,-

Packard Bell Athlon 64 3400+
Model: Imedia 6355. 2048 MB DDR Ram. 250 GB hardisk 7200 rpm. DVD +/-RW brænder dual layer, 256 MB ATI 9550 grafikkort M/Tv-out, 6-i-1 kortlæser, 4 x usb 2.0, firewire. incl XP home, Works 7.0

Er det dyrt eller billigt for sådan en maskine ? Findes der nogen der kommer i nærheden prismæsigt ?
Eller hvad synes i Eksperterne!!

Kom gerne med foreslag til andre maskiner.. Jeg skal primært bruge den til at se film og spille spil på. og ja så brænde med min dvd-brænder
MVH Michael
Avatar billede slaven Nybegynder
23. juni 2005 - 13:39 #1
Det et godt spørgsmål... kig altid efter hvad du skal bruge den til. Men vil råde dig til måske at kigge efter en brugt på nettet. -Det er oftere meget mere for pengene... Og der kan du sagtens finde en der står meget bedre til dine krav, for de 7000. Har selv en Acer Ferrari 3200, som jeg købte brugt på nettet. -Den kostede 7500, og den fungerer bestemt upåklageligt til de ting du nævner du skal bruge den til...
Avatar billede pimpz Nybegynder
23. juni 2005 - 13:58 #2
Hmm, maskinen lyder til at være nogenlunde. Men jeg synes godt man kunne have puttet et bedre grafikkort i maskinen. Og sparet lidt på rammene. 1024DDR ville være fint.

Du kan evt. kigge ind på http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-show.asp?ID=1&Type=4&Processor=AMD+Athlon64+3400%2B+%282200MHz%2C1MB%29&Max=7000&Submit.x=26&Submit.y=12 Man kan samle en lækker maskine fra GREENdata til omkring samme beløb.
Har du brug for hjælp, så siger du bare til :-)
Avatar billede pimpz Nybegynder
28. juni 2005 - 12:43 #3
Hvad finder du ud af?
Avatar billede mixi Nybegynder
30. juni 2005 - 13:30 #4
sorry men min computer virker ikke mere så jeg kan kun komme på nettet når jeg er på arbejde... Jeg tror jegkøber den fra fona til 7995. en pakard bell.
Avatar billede pimpz Nybegynder
01. august 2005 - 15:54 #5
Fint nok.
Enten så lukker du spørgsmålet eller så tager du dine point igen :-)
Er du ellers glad for den nye maskine?
Avatar billede pimpz Nybegynder
02. august 2005 - 11:03 #6
Takker for point.
Virker maskinen som den skal?
Avatar billede mixi Nybegynder
02. august 2005 - 16:12 #7
Velbekommen.. Havede sku glemt alt om denne her oprettelse :-)  jo den virker som den skal og der er fuld fart på..