Avatar billede knighten Nybegynder
26. juni 2005 - 17:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dobbeltklik for at åbne mapper

Jeg har lige overtaget en gammel maskine på arbejdet der kører Win NT.
Når jeg dobbeltklikker på de mapper der er på skrivebordet for at åbne dem kommer boksen "søg efter..." frem. Det betyder at jeg skal højreklikke og vælge "åbn" for at komme ind i mappen, det er vildt irriterende.
Når jeg højreklikker på mappen er det "søg efter..." og ikke "åbn" der er markeret med fed.
Jeg har prøvet at rode rundt for at ændre det, men jeg kan ikke finde noget, er ikke dus med NT.

Er der nogen der har en ide om hvordan det ændres?

På forhånd tak.
Avatar billede gratis Nybegynder
26. juni 2005 - 19:42 #1
hvis du syntes så prøv med denne regfil "Search Opens When Double Clicking A Folder" det er godt nok til win xp,ved ikke om den virker på NT http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/folderopenssearch.reg
Avatar billede knighten Nybegynder
27. juni 2005 - 20:08 #2
Det virkede. Jeg brugte godt nok ikke den regfil, men jeg kunne se hvor den rettede henne i reg databasen og der rettede jeg værdien til standard.
Tak for hjælpen. Læg lige et svar.
Avatar billede gratis Nybegynder
27. juni 2005 - 21:20 #3
herligt du fik det til at virke ;) jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv :)
Avatar billede knighten Nybegynder
28. juni 2005 - 18:55 #4
ok.