Avatar billede fri-hash Nybegynder
01. juli 2005 - 07:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

webhotel med både .net og php

Jeg skal bruge et webhotel med både .net og php samt database (enten MySQL eller MSSQL), men kender ikke markedet - kan nogen anbefale noget?
Avatar billede per-olof Nybegynder
01. juli 2005 - 08:04 #1
Jepponet http://www.jepponet.dk vil jeg rekomedere. Support værd namnet, service er på top.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
01. juli 2005 - 08:56 #2
Der er flere, acomma.com, device.dk, mener også wannafind
Avatar billede per-olof Nybegynder
01. juli 2005 - 09:56 #3
En god ide er at sammenligne priserne i forhold dit behov af server plads med mere. Men en sag er sikker hold dig ifra webhotel før 5-9 kr/mån fordi hvis du ikke har problem i forvejen så får du det garanterat
Avatar billede whee Nybegynder
01. juli 2005 - 11:12 #4
Avatar billede fri-hash Nybegynder
01. juli 2005 - 13:58 #5
ja, det er jo netop derfor spørgsmålet gik på "kan nogen ANBEFALE noget", ikke om nogen kunne nævne nogen webhoteller med .net ... jeg kunne sagtens skrive "webhotel site:.dk" hos google og så ellers starte fra en ende af, spørgsmålet var om nogen havde erfaringer med steder der kan anbefales eller steder man bør undgå ;-)

takker til per-olof for den eneste reelle anbefaling endnu ;-) smid et svar så du kan få del i pointsne, når jeg deler ud efter weekenden ... kan jo være der dukker flere svar op
Avatar billede per-olof Nybegynder
01. juli 2005 - 14:43 #6
Jeg virkligen anbefaler http://www.jepponet.dk Erfaring fra to sites og en pegedomain siden 3 år
Avatar billede fri-hash Nybegynder
04. juli 2005 - 13:54 #7
thanx
Avatar billede per-olof Nybegynder
04. juli 2005 - 21:53 #8
Tak før points
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. juli 2005 - 20:04 #9
Hej - hvis du stadig leder kan det være www.unitspeed.dk kan hjælpe. Jeg bruger dem selv og er yderst tilfreds.