Avatar billede baruch90 Nybegynder
13. juli 2005 - 10:43 Der er 4 kommentarer

Hvordan sætter jeg kodeord på en mappe?

Hej eksperter, hvordan laver man en mappe, hvor der kræves kodeord for at se dennes indhold?
Avatar billede mtj111 Novice
13. juli 2005 - 11:11 #1
Hej

Du kan lave en *.zip-mappe og vælge et kodeord...

Hvis du har XP pro, kan vist vælge at kryptere indholdet, så der kræves et kodeord.

Ellers kan du installere et program, som kan sætte kodeord på, eller gøre mappen usynlig...

Michael ;-)
Avatar billede j-s-o Nybegynder
15. juli 2005 - 12:08 #2
Hej...

Som sagt kan du downloade et program til at sætte et kodeord på en eller flere specifikke mapper - Et sådan program kunne være "Folder Access"

Folder Access er et shareprogram, hvilket betyder du kan prøve det for en hvis periode, og skal derefter betale for det, hvis du ønsker at fortsætte at bruge det

Det kan downloades her: http://www.download.com/Folder-Access-Pro/3000-2092_4-10256008.html?tag=lst-0-2

//Jens
Avatar billede j-s-o Nybegynder
15. juli 2005 - 12:17 #3
Hej igen...

Jeg fandt lige et andet program kaldet WinGuard Pro 2005

Det skulle kunne nogenlunde det samme, hvis ikke mere -For mere information om dette produkt samt downloading, kig her: http://www.softpedia.com/get/Security/Security-Related/WinGuard-Pro.shtml

//Jens
Avatar billede mtj111 Novice
21. december 2005 - 17:19 #4
Baruch90>> På tide at få afsluttet?