Avatar billede humleloi Nybegynder
18. juli 2005 - 22:52 Der er 2 kommentarer

vise to forskellige skærme fra bærbar

Hej...

Jeg skal ud og lave en konference og vil lige vide om man kan få windows til at vise to forskellige skærme?

Hvis jeg nu tilslutter en projektor til skærm output stikket, kan den så vise noget andet end det jeg ser på skærmen, så jeg kan arbejde samtidig med at der bliver vist et dias på projektoren?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
19. juli 2005 - 15:46 #1
Ja, det kan du. Grafikkort driveren skal selvfølgelig understøtte det, men det gør de normalt.

I Skærmopsætning vælger du for skærm 2 at udvide skrivebordet.
Så vil det svare til at du har de 2 skærme stående lige ved siden af hinanden, og musen fortsætter over på næste skærm.
Avatar billede humleloi Nybegynder
12. august 2005 - 14:12 #2
geslossen...