Avatar billede kbonline Nybegynder
21. juli 2005 - 12:57 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

B I L O F I X Hvem husker det, og kender link til samlevejledning

Hejsa

Jeg er blevet lidt bidt af mit gamle Bilofix legetøj

Til dem der ikke lige ved hvad det er, kan jeg skrive at det er en masse pinde med huller i som kan skrues samme på utallige måder med små plastik skruer.

Jeg har en del samlevejledninger, men ved at der finde et hav som jeg desværre ikke har, og har søgt dem på nettet.

Desværre uden held.

Bedste bud blev www.bilofix.com, men der er ikke rigtigt noget :-(

Er der nogen som er bedre til at søge den slags på nettet end jeg ?

Jeg håber nogen kan hjælpe, jeg er også meget interesseret i at købe noget Bilofix, hvis nogen har noget gemt et sted :-)
Avatar billede pimpz Nybegynder
21. juli 2005 - 13:06 #1
Avatar billede pimpz Nybegynder
21. juli 2005 - 13:15 #2
Her finder du faktisk nogle enkelte samle vejledninger.
Filerne kræver at du har Adobe Reader installeret.

http://www.lorenz-holzspielwaren.de/sites/baufix/sites/pdf.html
Avatar billede pimpz Nybegynder
01. august 2005 - 15:53 #3
Hello hvad siger du til det????
Avatar billede kbonline Nybegynder
01. august 2005 - 16:02 #4
:-)

Sorry, det ser fint ud, men jeg håbede på flere tilbagemeldinger.
Det baufix er åbenbart en kopi af det originale BiloFix, da jeg siden har fundet ud af at Brio har overtaget det originale.
Avatar billede pimpz Nybegynder
02. august 2005 - 11:03 #5
Okay.... :)
Men jeg er glad for du kunne bruge det.
Avatar billede HadstenQ Novice
02. august 2007 - 22:13 #6
Hej. Jeg har en kasse bilofix stående med billeder af modeller som man kan samle efter. Kassen med indhold er til salg.
Der er følgende:
2 hulller: 15 stk
3 huller: 18 stk
4 huller: 7 stk
5 huller: 10 stk
6 huller 5 stk
7 huller 12 stk
9 huller 9 stk
11 huller 6 stk
Klodser med 1 hul: 4 stk
Klodser med 2 huller: 9
Klodser med 3 huller 2
Skruer møtrikker gevindstænger og hjul vejer 500 gram
Det samlevejledning 22 og 24 der er med
Kontakt mig hvis du er interesseret /HammerumQ
Avatar billede HadstenQ Novice
12. august 2007 - 22:46 #7
Ang. salg af ovenstående kontakt admin@nannas.dk
Avatar billede nek Praktikant
13. september 2007 - 20:58 #8
jeg tror, at det site, der har mest overhovedet om bilofix er
http://brickfetish.com/
Man kan klikke sig ind via en tidslinie eller direkte i arkivet