Avatar billede ahave Nybegynder
25. juli 2005 - 21:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan er en OIOXML elektronisk faktura opbygget??

Er der nogen der kan hjælpe med at finde noget information om hvordan ovenstående standard er opbygget?? Eller alternativt at finde et program der kan oversætte faktura til denne standard?? Det skal ikke være et tilføjelses program til et regnskabsprogram..

Standarden bliver brugt af det offentlige til elektroniske faktuarer. Men jeg kan ikke finde ud af hvordan de er opbygget.

Standarden er ioiXML.

På forhånd tak.

/ahave
Avatar billede ahave Nybegynder
25. juli 2005 - 21:10 #1
Standarden er selvfølgelig oioXML.. :-)
Avatar billede ahave Nybegynder
25. juli 2005 - 21:51 #2
Ikke at det er meget nærmere, men der er da lidt info at finde her: http://www.oio.dk/dataudveksling/ehandel/eFaktura
/ahave
Avatar billede ahave Nybegynder
02. august 2005 - 12:55 #3
Det ser ikke ud til vi kommer meget nærmere her. Lukker.
/ahave