Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
04. august 2005 - 09:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

nye knapper, skal laves til min Hjemmeside..

Dem man kan trykke på på venstre side på min Hjemmeside, hvor der bla. står (Søndersø) (karneval) osv. skal skiftes ud med nogle andre knapper, men det skal være sådan at jeg selv på en nem måde selv kan skrive en ny tekst i knappen..

Hvordan kan i hjælpe mig med dette, da jeg måske senere skal lave flere ens knapper ??

www.jannickh.dk min Hjemmeside er her

Hilsen
Taastrupmanden.
Avatar billede skovge Novice
08. august 2005 - 13:50 #1
Prøv at kigge her - der er masser af gratis knapper og menuer, som man selv kan taste tekst ind i:

http://www.buttongenerator.com/
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
13. september 2005 - 20:32 #2
test