Avatar billede lordofmankind Nybegynder
08. august 2005 - 14:36 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Lave PDF Fil?

Jeg skal sende et billede jeg har liggende på min computer jeg skal have lavet til nogle flyers til et trykkeri.
Det bliver billigere hvis jeg laver det til en PDF fil og sender det til dem.
Hvordan gør jeg det?

Anyone?
Avatar billede spine Nybegynder
08. august 2005 - 14:38 #1
ja det kan du gøre helt gratis med pdf995 kan hentes på www.pdf995.com
Avatar billede keysersoze Guru
08. august 2005 - 14:41 #2
Avatar billede beef12 Nybegynder
08. august 2005 - 14:41 #3
Jeg er personligt meget glad for FOP: http://xml.apache.org/fop/ Men det tager lang tid at sætte sig ind i.

Den allernemmeste måde er blot at downloade en pdf-writer, f.eks. pdf995 og installere den på maskinen. Så printer du blot billedet via pdf-writeren som så gemmer en PDF-fil på din maskine