Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 12:50 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

lille hjemmeside / kontant

Skal bruge en person til lidt kodning. Siden er sådan set klar, siden skal kunne opdaterer med nye billeder + tekst
Pris / Løn ca. 500 kr +
http://lsass.dk/cc/
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 12:53 #1
Kan også maile mig lausass(a)gmail.com
Avatar billede websam Nybegynder
12. august 2005 - 12:57 #2
Send en mail med lidt flere oplysninger så skal jeg give dig et bud på det.

Mail : martin(a)newage.dk
Avatar billede saucer Nybegynder
12. august 2005 - 13:07 #3
Hej du kan også kontakte mig på info@saucer.dk

ref: www.saucer.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 13:08 #4
Siden er som linket.. Skal ikke kunne andet en at vise lidt billeder og tekst.
1 stk. index side
6-8 stk. under sider hvor 1 har 10 under sider med brands.
SÅ det er vel ikke så meget i det.
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 13:10 #5
hvad siger med prisen..?
http://lsass.dk/cc/
Avatar billede saucer Nybegynder
12. august 2005 - 13:25 #6
Du kan mail til mig og så vil jeg sende dig en bud på prisen
Avatar billede saucer Nybegynder
12. august 2005 - 13:36 #7
Har du webhotel PHP og MySQL ?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 13:38 #8
ja den har det hele
Avatar billede websam Nybegynder
12. august 2005 - 13:48 #9
Er .net, access/mssql et problem da jeg ikke koder i php/mysql ?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 14:07 #10
siden skal ligge på http://www.dandomain.dk/ (web-hotel) tror den kan klare det hele.
Avatar billede websam Nybegynder
12. august 2005 - 14:13 #11
Ja det er der tilgang til, men kun på proffesionel og komplet så er det jo spørgsmålet hvilket hotel du har :o)
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 14:32 #12
den store pakke.. alt inc.
Avatar billede websam Nybegynder
12. august 2005 - 14:34 #13
Ok jeg sender dig et tilbud pr. mail.
Avatar billede cade.dk Nybegynder
12. august 2005 - 15:53 #14
Tilbud sendt pr. e-mail
Avatar billede phhepl Nybegynder
12. august 2005 - 16:03 #15
lausass hvor bor du henne i landet?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 16:51 #16
KBH N
Avatar billede Mik2000 Professor
14. august 2005 - 22:57 #17
Er dette løst?
Avatar billede guddo Nybegynder
15. august 2005 - 09:03 #18
Er dette lavet?
Avatar billede cade.dk Nybegynder
15. august 2005 - 10:44 #19
Jeg godt spørgsmål - Jeg sendt et tilbud på projektet men har hverken fået svar på den ene eller anden måde.. så vi må vel gå ud fra at opgaven er løst.. eller hvad?
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2005 - 12:23 #20
hej

Tak for  alle tilbudene, men har valgt en  anden til opgaven.
unskyld ventetiden, men var bort rejst i weekenden..
Det var Sauser der løb med opgaven, så hvis du lige smider et svar..
Tak

MVH Lau
Avatar billede saucer Nybegynder
15. august 2005 - 12:41 #21
Hej :)  Cool nu har jeg fået nyt nick : saucer :) heheh  (bad joke)

Jeg kan ikke smide et svar efter, at det er betalt opgave, og man må ikke modtage points og $$ på samme indlæg...

Så du skal selv oprette et svar og acceptere det, ellers kommer der bare 100000 sur co-admins..

Men hvis du vil så kan du give mig lidt (Karma)
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2005 - 12:54 #22
Så tager jeg den selv...
Avatar billede simonj Nybegynder
16. august 2005 - 19:15 #23
Ku i bruge en fotograf? hehe
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2005 - 19:27 #24
Ellers tak.. DEr er taget nye billeder til siden.
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2005 - 23:17 #25
NÅ SAUCER.........
Håber da snart du får det sendt tilbage til mig..

aug 19 (3 dage siden)
Hej Lau

Det skulle ikke være en kode på filen.
Har i prøvet "0000" eller "admin" ?

Jeg kan lige sende filen til dig igen når jeg kommer hjem
fra arbejdet. Det lyder lidt mystisk at der skulle være en kode.

Med venlig hilsen
Srdjan

Citat slut----

Så det kan godt være jeg kontakter nogle af jer andre igen--
Avatar billede saucer Nybegynder
29. august 2005 - 20:28 #26
lausass >> Mail besvaret.
Avatar billede saucer Nybegynder
29. august 2005 - 20:35 #27
lausass >>

Næste gang du giver karma så kunne det være en idé at læse hvad folk har skrevet i deres mini site.

<<OBS>>
Hvis du giver karma så skriv dit navn så folk ved hvem du er, ellers er du en kujon.
Avatar billede saucer Nybegynder
29. august 2005 - 23:20 #28
lausass >> Du vil hører fra mig via mail i morgen. Jeg skal nemlig give dig er par info om hvordan du kan bruge din side..

Ps. Heheh det ser ud til at der er gået sport i at give dårlig karma. Jeg er sikker på at den sidste person har været en tur her inde og nok læst mit OBS. Men igen glemte den kujon at skrive sit navn.  Flot.
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2005 - 21:21 #29
Jeg ved sku' ikke om om du har sendt igen, men har ikke fået noget..
Så skal vi ikke bare skrive sammen her på siden..
Evt. send filerne til lau_sass (a) hotmail.com
Skriv lige vis du sender igen.. Tak

LAU
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2005 - 16:47 #30
Har ikke fået noget...
Er det klart?

LAU
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2005 - 13:18 #31
Hallo mester...

Sker der noget med siden..?

Lau
Avatar billede Mik2000 Professor
01. september 2005 - 13:20 #32
Kan I ikke lukke denne tråd og så kommunikere pr mail
Avatar billede websam Nybegynder
01. september 2005 - 13:43 #33
Enig mik2000, yderst uprofessionel måde at kommunikere på !
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2005 - 14:47 #34
Det ville jeg også meget gerne, men efter som Saucer ikke svare mine mail er det ikke så nemt.
Og med hensynd til at lukke tråden kan i jo bare lade hvær med at kiggr/føgle med..
Tak

Lau
Avatar billede cade.dk Nybegynder
02. september 2005 - 10:21 #35
1) DU har en aftale med en mand - kan han ikke finde ud af at svare burde du som kunde kontakte ham?
Her er vel lidt info du kan bruge: http://person.eniro.dk/query?name=Srdjan+Lukic-Bardak&phone_number=&street=&zipcode=&post_area=&what=ps&stq=0

2) JA vi kan bare lade være med at kigge/følge med? Det skal jeg skam nok men lover du så mig at hvis HAN ikke kan/vil løse opgaven at du så opretter et nyt spørgsmål så vi andre kan få lov at vise hvad vi dur' til? for han er åbenlyst ikke vilderen brugbar.

Jeg vil personligt gerne løse opgaven - evt. i løbet af weekenden?

Jeg kan kontaktes på tlf. 28108462

/Paw
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2005 - 10:40 #36
Takker får tilbudet fra cade.dk. Han løber med opgaven.. Tak

SÅ Saucer det gik Sku' ikke så godt..
Avatar billede cade.dk Nybegynder
02. september 2005 - 10:46 #37
super :o)
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2005 - 22:44 #38
Så prøver vi lige igen....
Er ikke helt med på hvad der sker her på eksperten.. DEt er som om folk ikke har nogen respekt for hvad man aftaler med andre..cade.dk: Ville også gerne lave siden så han fik den...,MEN aligevel gik det sku´også galt;

Paw / d. 2 sep 2005 / citat 1) DU har en aftale med en mand - kan han ikke finde ud af at svare burde du som kunde kontakte ham?
Her er vel lidt info du kan bruge: http://person.eniro.dk/query?name=Srdjan+Lukic-Bardak&phone_number=&street=&zipcode=&post_area=&what=ps&stq=0

2) JA vi kan bare lade være med at kigge/følge med? Det skal jeg skam nok men lover du så mig at hvis HAN ikke kan/vil løse opgaven at du så opretter et nyt spørgsmål så vi andre kan få lov at vise hvad vi dur' til? for han er åbenlyst ikke vilderen brugbar.

Jeg vil personligt gerne løse opgaven - evt. i løbet af weekenden?

Jeg kan kontaktes på tlf. 28108462

/Paw

citat 2.
cade.dk: d. 6. sep 2005
Hej Lau og undskyld jeg først skriver nu, mit internet gik ned pga.
overgravet kabler så snart jeg er online igen så smider jeg sitet op til
dig i en zip fil som du så kan downloade..

Hilsen Paw
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2005 - 22:49 #39
// det var så fra mig Lausass--

Det kan som godt være at han stadig ikke har net, men 98 % af alle unge mænd har adgang til netten andre steder end hjemme..
Men håber da stadig på det bedste..

Sov godt

Lausass
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
17. oktober 2005 - 00:14 #40
jeg kan uden problemer løse opgaven, skriv til rasmus@ultraz.dk for mere :)
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2005 - 21:54 #41
Oprettet    12/08 2005

Ja det tog næsten 3 måneder at få 3 forskellige løfter om at kunne klare denne lille opgave.....
MEN DEt kunne de sku ikke...

___________________________________ saucer ( Ikke så godt ) _______________________________________________________

saucer: Du vil hører fra mig via mail i morgen. Jeg skal nemlig give dig er par info om hvordan du kan bruge din side.

___________________________________ cade.dk ( Ikke så godt igen ) _______________________________________________________

cade.dk; Jeg vil personligt gerne løse opgaven - evt. i løbet af weekenden?
jeg kan kontaktes på tlf. 28108462/Paw

___________________________________ hb5v6 ( Ikke så godt igen igen ) _______________________________________________________

hb5v6 ; jeg kan uden problemer løse opgaven, skriv til rasmus@ultraz.dk for mere :)
__________________________________________________________________________________________________________________________

Dårlig statestik
DEt er mega kedligt at spille jeres og min tid med useriøse tilbud...

Flytter til et nyt og friskt spørsmål, så nogle nye kan få muligheden....

Link kommer:

Lausass
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2005 - 22:00 #42
Ja så er jeg flyttet... http://exp.dk/spm/658778

Håber på nogle gode bud..