Avatar billede lordofmankind Nybegynder
16. august 2005 - 11:40 Der er 4 kommentarer

Pas på www.sexdating.dk

Pas på med at oprette en profil på www.sexdating.dk
Jeg oprettede en profil, og betalte 30 kr. for 14 dage. Da jeg så skulle logge ud og ind igen for at aktivere medlemsskabet, så blev min profil låst.
Jeg skrev så til webmaster hvad der var sket, men jeg hørte intet.
Næste dag var min profil slettet, og mine penge var gået tabt.
Jeg har så forgæves forsøgt at få et svar fra dem. Dete r nu 4 dage siden.
Så prøvede jeg igen i går, at oprette en profil.
Samme historie om igen.

Profil slettet, pengene tabt.

Så mit råd er:

Tænk jer om inden i bliver medlem på www.sexdating.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. august 2005 - 11:42 #1
Har du betalt med dankort, så gå i banken og sig at du har ikke har fået varen. Du får så pengene tilbage, og firmaet får ørerne i maskinen.
Avatar billede pallas Nybegynder
16. august 2005 - 11:51 #2
Pengene er da ikke tabt - som eric siger - du har ikke fået leveret varen som du købte - du har da rettighederne på din side. Men! prøv irl næste gang - så kan du spænde ben for pigen og tage pengene tilbage.
Avatar billede stoiss Nybegynder
16. august 2005 - 17:26 #3
Giver eric og pallas ret, du smutter bare i banken og snakker med dem.. der er mange profiler der inde, så det er højest sansynligt bare en fejl i deres system som de sikkert er i gang med at rette op på, du er nok ikke den eneste der har været ude for det og har skrevet til webmaster..

.S
Avatar billede lordofmankind Nybegynder
18. august 2005 - 22:58 #4
Det var betaling via mobiltlf. 30 kr. og de ignorerer mig. Men nevermind. Det er ikke værre end det er.
Tak for det. Læg bare et svar:-)