Avatar billede wipeout_dk Nybegynder
16. august 2005 - 14:43 Der er 10 kommentarer

Ingen adgang til min trådløse router d-link DI-514

Jeg kan bare ikke få min trådløse router til at virke, nu er det sq blevet så slemt at jeg ikke engang kan få adgang til den. ??

Nogen der har nogle gode råd ??

Routeren er en D-LINK DI-514.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2005 - 14:46 #1
Prøv at tage strømmen fra routeren, og koble det til igen.

Har du et ADSL modem, så gør det samme ved den.
Avatar billede strickie Nybegynder
16. august 2005 - 14:46 #2
Prøv at resette den.
Sidder der ikke en lille knap bagpå hvor du lige kan stikke en kuglepen eller lign. ind og holde den i et par sek, så skulle den går tilbage til factory default.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2005 - 14:48 #3
Når du resetter den, så forsvinder WEP og/eller WPA opsætningen, hvis du kører med dette.
Avatar billede wipeout_dk Nybegynder
16. august 2005 - 14:48 #4
Sker ingenting !!
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2005 - 14:49 #5
ved hvad ? ? ?
Avatar billede wipeout_dk Nybegynder
16. august 2005 - 14:50 #6
Jeg fyrer ip adressen ind (192.168.0.1) og den vil bare ikke finde den. Jeg kan godt bruge den som alm. switch til at forbinde flere pc'er, men ingen adgang og intet trådløs signal !!
Avatar billede strickie Nybegynder
16. august 2005 - 14:50 #7
Det var lidt det der var ideen med resetting.
Hvis den ikke virker når den kører med factory default settings, er der nok noget alvorligt galt. Med mindre selvfølgeligt at problemet er maskinen og ikke routeren.
Avatar billede wipeout_dk Nybegynder
16. august 2005 - 14:51 #8
Sker ingenting ved at resette eller slukke og tænde den !!
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2005 - 14:51 #9
Prøv

Start > kør > cmd > ipconfig /all > tryk enter.

Skriv hvad den skriver.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2005 - 14:53 #10
Når du resetter den, og netkortet i Pc'en stadig har sikkerhed aktiveret, så skal den ikke kunne få hul igennem.
Så har du resat, så deaktiver sikkerhed (WEP/WPA) på dit netkkort.