Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
29. august 2005 - 15:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

http://eksperten.dk/spm/245725

Jeg har læst følgende tråd:

http://eksperten.dk/spm/245725

Men jeg eftersøger "den ultimative" P3P Compact Policy som betyder at Internet Explorer er så venligt stemt som muligt for at tillade at min cookie benyttes.

Der står de blokerer tredjepartscookies som bruger personlige oplysninger uden underforstået samtykke.

Jeg går ud fra IE henter den viden fra sitets P3P Compact Policy.
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2005 - 10:22 #1
Hvis du selv vil bygge så registrer (de skal bare have e-mail) så kan du svare på en række multiple choice og de mailer dig en compact policy

http://www.privacycouncil.com/
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
09. september 2005 - 10:24 #2
Mange tak kryptos - det er en god kilde. Jeg føler mig bare ikke sikker på at det er den optimale P3P jeg får - derfor håbede jeg andre havde været ude efter det samme som mig.
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
09. september 2005 - 10:28 #3
Jeg kan godt nok ikke lige finde det på den side. Kan du give en hånd? (en url)
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2005 - 10:36 #4
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
09. september 2005 - 10:45 #5
Jeg kom frem til følgende, hvis nogen skulle være interesserede:

NOI DSP LAW NID NOR
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
01. april 2006 - 18:43 #6
Vil du have points, så er det nu :)
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2006 - 19:36 #7
gerne