Avatar billede mach3 Nybegynder
30. august 2005 - 22:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio .NET 2003 og Visual C# 2005 beta2

Hej,

Jeg har pt Visual Studio .NET 2003 installeret på maskinen. Jeg ønsker at installere Visual C# 2005 beta2 og vil gerne spørge, om der er nogen som har erfaringer med at have begge kørende på samme maskine.

Jeg tænker på om der vil opstå problemer. Har kigget på Microsoft's hjemmeside uden at kunne finde noget. Links er velkomne.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2005 - 23:01 #1
jeg mener bestemt at de kan sameksisterer og at det er dokumenteret hos MS

jeg kan prøve at finde et link
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2005 - 23:06 #2
http://lab.msdn.microsoft.com/express/faq/default.aspx

# Will the Visual Studio Beta 2 Express Editions install side-by-side with Visual Studio .NET 2003?
Yes, side-by-side compatibility with Visual Studio .NET 2003 has been tested.
Avatar billede mach3 Nybegynder
30. august 2005 - 23:11 #3
Mange tak - lige hvad jeg ledte efter. Smid et svar.
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2005 - 23:12 #4
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
30. august 2005 - 23:12 #5
det var jo kun Express, men når det gælder for Express så tror jeg også
at det gælder for den store
Avatar billede mach3 Nybegynder
30. august 2005 - 23:13 #6
Det sidste gav så ikke nogen mening, men det ændrer ikke ved noget.
Avatar billede mach3 Nybegynder
30. august 2005 - 23:25 #7
Ok nu giver det mening. Men det var Express jeg mente i spørgmålet.
Avatar billede nielsbrinch Nybegynder
01. september 2005 - 14:20 #8
Jeg har erfaring med det. De virker fint sammen, men man skal huske at ændre sit site til den rigtige .NET-version via IIS, ellers virker debugging ikke.
Avatar billede mach3 Nybegynder
01. september 2005 - 14:29 #9
Ok