Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
01. september 2005 - 08:04 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slettes gamle spørgsmål

Hejsa hvordan for jeg de gamle spørgsmål jeg har herinde væk herfra, da jeg ikke skal bruge nogle af dem mere ??
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 08:07 #1
taastrupmanden bor du i taastrup? så bor vi næsten ved siden af hindandem :D
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 08:08 #2
man kan ikke slette sine spørgsmål, man kan højest lukke dem ved at give de points til dem som har svaret, og hvis man dikke e tilfreds med svarene så kan man vælge at vente på flere svar eller tage dem selv. Men ellers i nogle særtilfælde sletter admins'ne svarene, men så skal du snakke med dem
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 08:09 #3
kluk kluk, kluk kluk
Avatar billede boxer Nybegynder
01. september 2005 - 08:11 #4
Dette er en liste over de spørgsmål du mangler at få lukket:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=taastrupmanden&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Du kan ikke slette dem.
Men du bør får dem lukket ved at acceptere svarene og give pointene i de spørgsmål du har fået hjælp.

Se hvordan her:
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 08:20 #5
boxer said it
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
01. september 2005 - 08:34 #6
Ja nu var det ikke fordi, du spurte om jeg også kommer fra Taastrup, at du fik pointene *G*

Jeg kommer fra Sønderby af kender du det område af byen.
Avatar billede taastrupmanden Nybegynder
01. september 2005 - 08:38 #7
Jeg ved ikke om det var muligt, men hvis man kunne ville jeg gerne have givet både syltetøj og boxer point, men så syntes jeg ikke 15 point er meget at dele, så du fik det hele.
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 08:56 #8
Ja nu var det ikke fordi, du spurte om jeg også kommer fra Taastrup, at du fik pointene *G*

¨LOL

det kan man, når der er 2 svar i boksen hvor du accepterer, skal du bare trykke på det ene (ligemeget hvilket) og holde shfit-knappen nede og og trykke på det andet. ta-daa, så er begge svar accepteret :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. september 2005 - 11:15 #9
<taastrupmanden>: Generelt - Der er en 'tendens' hos nogle ved eksperter.dk at de ikke behandler (Kommentere/svarer) personer der tilsyneladende ikke pænt vender tilbage til deres tidl. spm. - ergo det bliver opfattet som spild af tid...
Så du ka' go glip af nogle 'guldkorn' på den måde ?

I skrivende stund har du 20 åbne/uafsluttede/point-uddelning (dog ikke indenfor top 20 listen - tihi).
Som <boxer> også skriver - >
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=taastrupmanden&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede syltetoej Nybegynder
01. september 2005 - 11:23 #10
"<taastrupmanden>: Generelt - Der er en 'tendens' hos nogle ved eksperter.dk at de ikke behandler (Kommentere/svarer) personer der tilsyneladende bla bla bla sov."

hvad har eksperter.dk med det her at gøre? eksperter.dk er en side eget af "finn rasmussen" som er designer www.eksperter.dk
Avatar billede helle100 Nybegynder
01. september 2005 - 13:24 #11
Var det ikke en ide så også at lukke dine spørgsmål?
Avatar billede blanken Praktikant
01. september 2005 - 19:18 #12
undskyld, men er spørgsmål om eksperten ikke "gratis" eller har jeg misforstået det fuldstændigt.
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 20:57 #13
blanken jo på en måde og alligevel ikek, man betaler med poitn, personligt har jeg flere poitn end jeg nogensinde kommer til at bruge, men bruger det på et personligt plan som en bekræftigelse, og kan godt lide at få lidt for min indsats
Avatar billede boxer Nybegynder
02. september 2005 - 21:07 #14
Screem_brille -> Jeg tror ikke det var det blanken mente. Spørgsmål vedr. brugen af Eksperten plejer at være gratis.
Men da syltetoej ikke findes på E længere, kan han jo ikke levere pointene tilbage :o)

taastrupmanden -> Selvom du ikke kan slette dine gamle spørgsmål, kan du jo godt give lidt respons i dem og få dem lukket:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=taastrupmanden&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Når man selv yder lidt, er det meget nemmere at få hjælp :o)
Avatar billede screem_brille Novice
02. september 2005 - 21:10 #15
boxer ja det lyder faktisk meget muligt ;) tror bare jeg læste det forkert *S*
Avatar billede blanken Praktikant
05. september 2005 - 19:30 #16
Jeg mente faktisk det boxer skriver. Jeg blev bare i tvivl, når jeg andre steder ser/læser at hjælp omkring E er gratis. Og dette spørgsmål handler vel om E og om hvordan tingene egentlig fungerer. Men helt okay for mig.