Avatar billede mtj Nybegynder
02. september 2005 - 15:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Personlig Hp

Ville bare lige høre om et nyt design jeg er begyndt på
den vil blive åbnet i en popup som passer til den,
og så vil der blive lavet iframes med link maps med mere..
designet er bare lidt groft men vil gerne høre meninger
Avatar billede mtj Nybegynder
02. september 2005 - 15:26 #1
Avatar billede mtj Nybegynder
02. september 2005 - 15:27 #2
finder lige et andet link
Avatar billede mtj Nybegynder
02. september 2005 - 15:29 #3
Avatar billede lulc Nybegynder
03. september 2005 - 00:05 #4
Hmm.. Umiddelbart er det for kedeligt.. Det hele er stortset bare én farve.. Der kunne godt være lidt mere liv i det.. Og så er det ikke helt til at se hva den der fe har med sitet at gøre, andet en at den er smuk. Og ville nok droppe billedet i hjørnet.. Personligt har jeg aldrig ku' li' beskårede billeder.
Og menu-teksten kan du vist godt lave mindre.. Og med en anden font også.. Og jeg foreslår et slags slogan til logoet, så folk lidt ved hvad de er kommet ind på.

Keep up the good work,
-Lucas
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. september 2005 - 14:33 #5
selve rammen er et rimeligt udgangspunkt med signalværdien er hel gal (eller hvad)
umidelbart skriger sitet 14årig pige med interesse for fe'er og alfer så hvis det er dig så er det ganske udemærket ;-)

drop det beskårne billede i hjørnet det ser ud til at du har fået hakket hoppen af hovedet eller en virkelig dårlig haircut?

skrifttypen i menuen er for stor lav den 80% f hvad den er nu så der er lidt luft til kant. (samme gælder "news")

umidelbart virker det som om du blot har startet på designet uden helt at vide hvor du vil hen?  ...lav altid en sitesturktur og skriv din text, find dine billeder og strukturer det hele på papiret INDEN du begynder på designet.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
30. september 2005 - 21:06 #6
Feen er faktisk godt tegnet. Er det en du selv har lavet?
Med lidt manipulering af feen og en anden font og farve på dit logo, ville det muligvis være en god ide at kombinere de 2, og så lave et logo.

Det billede du har sat ind- af dig selv?? er for "hakket" skåret ud -- ser lidt ud som om du har klippet det ud med en saks og så limet det på et stykke papir... Lidt fade mv. ville gøre underværker.

Lige som lulc og mobius har jeg dog svært ved at se hvad feen overhovedet skal på dit site?

Den kursive font du har brugt, syntes jeg ikke passer ind.
Jeg bryder mig ikke om den grølig-agtige dominerende farve du har valgt...

Jeg er ked af at sige det, men det ser lidt ud som om, du har taget lidt elementer, og så placeret dem tilfældigt, for ligesom at skabe lidt ligevægt på siden.

Jeg lægger lige lidt links til inspiration og læsning

http://www.tlc-systems.com/webtips.shtml

http://www.dcs.napier.ac.uk/~bill/design_tips.html

http://www.bioweb.dk/itlinks.php?viewCat=40

http://www.colorschemer.com/online.html

http://www.cwd.dk/

Det er ikke let at designe en side, og der skal ofte en del arbejde til, før man er bare nogenlunde tilfreds. Kan kun opfordre dig til at klø på, så skal det nok lykkedes :D
Avatar billede mtj Nybegynder
09. oktober 2005 - 21:05 #7
takker jer alle for svar, og er faktisk i gang med en hel ny hp, gav mobius6 pointsne, sorry jeg vendte tilbage så sent, men har været ude og rejse, og igen tak for jeres svar
Avatar billede mobius6 Juniormester
12. oktober 2005 - 09:45 #8
husk at lukke spørgsmålet ;]