Avatar billede tobala Nybegynder
10. september 2005 - 21:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til drev på andre computere via router

Jeg har netop instaleret en router. spørgsmålet er nu hvordan jeg får adgang til de andre computere der er tilkoblet routeren.
Jeg anvender styresystemerne Windows 2000 og Windows XP
Avatar billede arbogast Nybegynder
13. september 2005 - 22:06 #1
Jeg tror det kan ordnes ved at højreklikke det drev du vil dele, vælge properties/egenskaber og deling/sharing fanebladet på w2k
Avatar billede tobala Nybegynder
27. september 2005 - 20:00 #2
Det lykkedes ikke.
Jeg har også forsøgt med indtaste IP adressen i "Start/kør" uden resultat.
Kan det være et sted i opsætningen på min W2K computer der er årsagen?
Avatar billede tobala Nybegynder
17. august 2015 - 08:17 #3
Ikke relevant længere