Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
18. september 2005 - 11:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linksys WRT54G mister kommunikation til internettet

Jeg har ocenstående Wireless router som næsten har fungeret upåklageligt i et års tid. Nu oplever jeg at jeg pludselig ikke kan komme på internettet. Jeg kan fint komme i kontakt med routeren.
Jeg harkontaktet TDC support som var ret gode ( = lang support samtale). Han kunne se at routeren ikke efterspurgte en IP når jeg tændte den. Jeg har så forsøgt mig med et par resets af routeren, hvorefter jeg har smidt hele opsætningen på igen igen igen og atter igen igen ;).
Så kommer det også op at køre, men pludselig går routeren død. Så er de turen forfra igen.
har så prøvet med en firmware update, men oplever det samme.
Er der andre der har oplevet denne fejltype
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2005 - 12:12 #1
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
19. september 2005 - 21:50 #2
Jeps som jeg skrev er der opdateret firmware. Har også fået en mere stabil router nu, så jeg lukker