Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
18. september 2005 - 17:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

move layers + fit

Hej, jeg er ved at lave et system hvor man kan skema lægge alle dage.
Jeg havde tænkt mig at gøre det således at man har samtlige mulige klasse (mat b, kemi c osv).
Neden under har man så f.eks mandag.

Der er plads til 7 lektioner på en dag.
Jeg vil så have at man skal kunne "hive" en time oppefra ned til en ledig plads på skemaet, hvor den så bliver.
Når det så tilsidst er godtnok, skal værdierne i de forskellige lektioner på en dag gemmes (til en database, via PHP), dette har jeg ingen idé om hvordan man gør.

Håber der er nogen der har en idé til hvordan man evt kan få sådan en kode bundet sammen.

Venlig hilsen Rasmus
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
19. september 2005 - 16:13 #1
SÅ svært troede jeg ikke det var?
Avatar billede olebole Juniormester
19. september 2005 - 16:24 #2
<ole>

Der er såmænd ikke noget frontend kodning, der er svært - men det her er der nok ikke så mange, der kan lave på en måde, der ikke tager ret lang tid at kode  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
19. september 2005 - 16:29 #3
Jeg tænkte nu mest på kode brudstykker (evt. hele koder fra nettet) med.
Det! kan du bruge, og den her har også en funktion du evt ville kunne bruge.

Men selve den part hvordan jeg får registeret hvilke klodser der er hvor, kan jeg ikke regne ud.

Ville det hjælpe hvis jeg evt. gav kodeeksempler?
Avatar billede rlundsgaard Nybegynder
27. september 2005 - 15:03 #4
jeg er da ked af at der ikke er nogen der kan hjælpe mig :-(