Avatar billede lightdesigner Nybegynder
27. september 2005 - 12:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

add on touch skærm til 15,4"

Hej derude
jeg har et problem jeg skal bruge en touch skærm til mit arbejde men det sjoveste ville være hvis jeg kunne bruge min egen maskine som har en wide screen jeg ved at der findes add on skærme til 15" men har forgæves forsøgt at finde en til 15,4"...
kan det bare ikke lade sig gøre eller er det mig der ikke kigger de rigtige steder...

hvis det ikke er muligt er der så nogen der ved om det kan lade sig gøre at bruge en 15" add on hvor man så bare ikke kan bruge det yderste af skærmen i fx den ene side...

på forhånd tak....
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. september 2005 - 13:40 #1
Er du sikker på at det er en 15,4"?

Hvilken skærm størrelse (mål højde og bredde i mm) har den skærm du skal bruge Touch på?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. september 2005 - 13:45 #2
http://www.elotouch.com/products/touchcom.asp

ELO's produkter monteres direkte på den eksisterende skærm, de har mange forskellige teknologier. Og i mange størrelser, op til 42"......

De har ikke en 15,4" men de kan producere til de mål du skal bruge (sikkert til en god ekstra pris)
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
27. september 2005 - 13:47 #3
skærmens mål i selve skærm arial er højde 210 mm og bredde 332 mm og fra top hjørne til bund hjørne 391 mm maskinen er en acer travelmate 2300 serien...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. september 2005 - 15:04 #4
Du må jo have ELO til at lave en til dig på mål, men du vil ikke kunne lukke låget på din bærbare, mens touch screenen er monteret!