Avatar billede mandrake666 Nybegynder
17. oktober 2005 - 10:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

DTS copy text funktion

Hej Jeg har et problem, med en DTS.

Jeg har lavet en eksport til en text fil, og vil gerne kopiere denne text fil sammen med en anden text fil, men jeg kan ikke bruge en alm. "copy", da den ikke vil kendes ved kommandoen, da den ligger i command.com.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
17. oktober 2005 - 12:38 #1
Når du siger kopiere sammen, hvad mener du så? Skal de nye data ligge efter de gamle i samme fil?

Det er ikke understøttet i DTS. Kan du noget VBScript?
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
17. oktober 2005 - 13:10 #2
jeg forsøger at kopiere to text filer sammen i en ny fil, i en DTS.

Nej jeg kan desværre ikke VBScript.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
17. oktober 2005 - 13:19 #3
Du bliver nok nødt til at importere indholdet af den gamle textfil først, gemme den i en midlertidig tabel, og så importere det hele til textfilen igen.
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:36 #4
kom med svar for point
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
19. oktober 2005 - 13:53 #5
Nejtak, det var ikke en "rigtig" løsning jeg kom med, så tag dem selv.
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
25. oktober 2005 - 08:07 #6
Lukker og slukker