Avatar billede kiara Nybegynder
17. oktober 2005 - 12:30 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Projektor og TV-tuner

Jeg er ved at købe en projektor og droppe tv´et i stuen til fordel for denne. Jeg vil dog stadig gerne kunne se tv over projektoren, hvis dette kan lade sig gøre. Min PC står langt væk fra stuen og jeg håbede lidt på at der fandtes en eller anden form for TV-tuner som kunne køre uden PC.

Det er vel ren idioti at forestille sig at det kunne lade sig gøre over anlægget? Har pt et ca. otte år gammelt Denon-anlæg som jeg planlægger at skifte ud med et NAD L76 og L56.

Sikkert nok et super dumt spørgsmål, men jeg ved jo at I herinde er nogle rigtige feinschmeckere - blink-blink - :-)
Avatar billede screem_brille Novice
17. oktober 2005 - 12:33 #1
man kan uden problemer købe en tuner som virker uden brug af computer ;)
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2005 - 12:40 #2
En anden mulighed er vel et MediaCenter så vil du også få en masse fede features, men det koster jo også en hel del.
Bare en idé...
Avatar billede kiara Nybegynder
17. oktober 2005 - 12:59 #3
Screem brille - ok, men kender du nogen fabrikater og har du nogen idé om prisleje?
Avatar billede scb Praktikant
17. oktober 2005 - 13:49 #4
Avatar billede screem_brille Novice
17. oktober 2005 - 15:01 #5