Avatar billede jpvj Nybegynder
20. oktober 2005 - 20:08 Der er 1 løsning

Hvem kan hjælpe med at kode en dll til MS Connection Manager?

Hej alle,

En bekendt som ikke er c++ kyndig ønsker at lave en dll til et specielt formål. Han ønsker under oprettelsen af en VPN forbindelse under 2000/XP at afvikle en .exe fil synkront, og det kan kun lade sig gøre via en custom action dll.

Connection manager er beskrevet her:
http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/windowsserver2003/library/TechRef/c7be1812-e438-4656-94fa-b487ab7cb853.mspx

Hvem kan klare dette?

Kode opgaven virker ikke overvældende, men hvis c++ er fremmedsprog så kan det jo være svært.

Spørger hedder Jesper Hanno og er bla. kendt fra hanno.dk og www.it-experts.dk.

For yderligere oplysninger kan han kontaktes pr. mail på jesper (at) hanno (.) dk.

Husk at poste løsningen her.
Avatar billede jpvj Nybegynder
05. januar 2011 - 23:15 #1
Lukket.