Avatar billede lightdesigner Nybegynder
23. oktober 2005 - 20:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

problem med opløsning

Hej derude jeg har en kammerart som har fået et problem han har haft sin maskine ude til opdatering hos et firma og efter den er kommet hjem og er sat til starter den ok op indtil den kommer til billedet med win xp efter det slukker skærmen...
det jeg tror er at de derude hvor de har arbejdet med den har brugt en anden skærm med en stor opløsning so hans skærm ikke under støtter nu er spm...
han kan åbne den i fejlsikret tilstand kan man rette indstillingen der eller hvad
Avatar billede screem_brille Novice
23. oktober 2005 - 21:00 #1
jep, start op i VGA mode (samme sted som du kkan vælge fejlsikekr tilstand osv), sæt opløsning ned og opdaterings hastighed til 60 hz,
Avatar billede lightdesigner Nybegynder
23. oktober 2005 - 21:20 #2
perfect thanks