Avatar billede akl_gr Nybegynder
24. oktober 2005 - 18:19 Der er 5 kommentarer

Ipaq 6340 som telefon

Jeg har en Ipaq 6340, hvor jeg synes tlf-delen er utroligt dårlig. Tit låser den (Ipaq´en) eller også låser tlf-delen bare uden at jeg opdager det før nogen brokker sig over ikke at kunne få fat i mig.
Kan der fås opdateringer eller patches der kan løse dette?
Jeg har et Telia-abbonnement.
Avatar billede kabbak Professor
24. oktober 2005 - 18:46 #1
prøv at se om du har disse versioner:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/HandheldiPAQ/us/locate/105_6137.html

Jeg måtte opdatere, for min frøs/låste også telefondelen
Avatar billede greensworld Nybegynder
25. oktober 2005 - 17:31 #2
Jeg har lidt samme problem, dog med dårlig lyd, specielt når jeg bruger mit bluetooth headset (Jabra BT200). Min lyd er dog oftes helt perfekt men dem jeg snakker med tror jeg er udenfor.

Jeg kan ikke opdatere da jeg har installeret TDC patchen - nogen der ved om de snart laver en ny?
Avatar billede clausb Nybegynder
28. oktober 2005 - 16:00 #3
TDC patch ? - hvad gør sådan en bandit ? (kan man i øvrigt ikke - som i mange andre mobiler - ringe op vha. tale ?  )
Avatar billede clausb Nybegynder
26. september 2010 - 17:40 #4
lukkes
Avatar billede clausb Nybegynder
26. september 2010 - 17:40 #5
lukkes