Avatar billede meldal Nybegynder
09. november 2005 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skype til win 98

Hej Alle

Jeg har nogle arbejdsstationer der benytter 98 og det skal de blive ved med! Jeg vil gerne køre skype på disse maskiner men man kan ikke downloade skype til 98! Jeg har læst at der muligvis har været en tidligere version til 98.. Er der nogen der har nogen ideér??

På forhånd tak

Nicolai
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. november 2005 - 12:14 #1
http://support.skype.com/index.php?_a=knowledgebase&_j=questiondetails&_i=68

Can I use Skype with Windows 98 or Windows ME?
Because it hasn't been fully tested, we have not yet certified Skype for use with these operating systems. Skype may work with Windows 98 (Win98)or ME but we cannot yet guarantee compatibility. Some WinME/9x video (and possibly others) drivers tend to use 100% of processor for their needs for relatively long periods of time. This can cause the audio quality to degrade significantly. In addition, WinME/9x does not offer full unicode support, which means that some things may not display properly. Skype does not work on WinNT at the moment. We may support these platforms in the future and will make any future announcements on our website.

Sådan som jeg læser svaret så står der måske, den install der ligger på nettet til w2k skulle kunne køre, men der er ingen garenti for et ordentligt resultat.
Avatar billede meldal Nybegynder
09. november 2005 - 12:33 #2
Den kan desværre ikke køre! Der er en fejl når man prøver! Men jeg har fundet en gl version som fungerer
Avatar billede meldal Nybegynder
09. november 2005 - 12:33 #3
Den kan desværre ikke køre! Der er en fejl når man prøver! Men jeg har fundet en gl version som fungerer
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
09. november 2005 - 22:52 #4
Jeg har windows 98se, og skype uden problemer. Men jeg har hørt at antivirusprogrammer kan forhindre installationen.