Avatar billede cable53 Nybegynder
21. april 2001 - 18:14 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Animation af billede

Jeg har et billede som jeg gerne vil have lavet til en animation.
Jeg havde forestillet mig noget i retning af, at få hans øjne til at trille rundt i hovedet på ham, men andre ideer er også helt okay.
Billedet kan findes her:
http://www.pengeguide.subnet.dk/hugger.gif
Avatar billede liquid Nybegynder
21. april 2001 - 18:16 #1
vil du have os til at lave en animation for dig?
Avatar billede cable53 Nybegynder
21. april 2001 - 18:17 #2
ja tak
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. april 2001 - 18:33 #3
Har du kun billedet i det lille format?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. april 2001 - 18:39 #4
Avatar billede astalavista Nybegynder
21. april 2001 - 19:29 #5
Avatar billede astalavista Nybegynder
21. april 2001 - 19:32 #6
ups... svar
Avatar billede astalavista Nybegynder
21. april 2001 - 19:48 #7
Avatar billede cable53 Nybegynder
21. april 2001 - 19:51 #8
ja jeg har kun billedet i dette format.
ezzuk og astalavista det er fedt det i har lavet.

ezzuk kan du tilføje noget der ligner det som astalavista har lavet oppe ved antennerne.

astalavista farverne er lidt for mørke på dit forslag. Jeg vil gerne have farverne bliver som de var på det originale, ellers er det fedt det du har lavet.
Avatar billede cable53 Nybegynder
21. april 2001 - 19:55 #9
den er fed astalavista, kan du få animationen til at køre lidt hurtigere?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. april 2001 - 20:51 #10
Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. april 2001 - 21:03 #11
astalavista> fuck dig, du har fandme nakket min animation dit svin.

cable> du skal ikke give ham point. han tog min animation, og så derefter rettede lidt i den.

desuden kan jeg lave kvaliteten meget bedre, hvis du beslutter at give mig point.
Avatar billede cable53 Nybegynder
21. april 2001 - 21:40 #12
Du har ret ezzuk, han har bare ændret et billede i animationen.
Du får pointene ezzuk hvis du laver kvaliteten bedre.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
21. april 2001 - 22:24 #13
nej nej ezzuk....

Bearbejdelser
§ 4. Den, som oversætter, omarbejder eller på anden måde bearbejder et værk, herunder overfører det til en anden litteratur- eller kunstart, har ophavsret til værket i denne skikkelse, men kan ikke råde over det på en måde, som strider mod ophavsretten til det oprindelige værk.

Stk. 2. Ophavsretten til et nyt og selvstændigt værk, som er frembragt gennem fri benyttelse af et andet, er ikke afhængig af ophavsretten til det oprindelige værk.

Avatar billede ezzuk Nybegynder
21. april 2001 - 22:29 #14
cable> jeg er i gang nu!
Avatar billede cable53 Nybegynder
21. april 2001 - 22:34 #15
gizmo vil det sige at man f.eks må kopiere en webside og bare ændre et par ting og så har man selv copyrighten?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
21. april 2001 - 22:38 #16
det er da ikke mig du skal spørge, men du kan da sende et brev til Poul Nyrup og se hvad han siger *G*
Avatar billede shine! Nybegynder
21. april 2001 - 22:53 #17
jajaja.....astalvista er en fusker, sådan er det. ezzuk skal have da points!

Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 00:31 #18
http://www.cjohanson.subnet.dk/huggerani3.gif

fuldt optimiseret og med alle funktioner som du bad om
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
22. april 2001 - 09:44 #19
ENIG!!
Avatar billede cable53 Nybegynder
22. april 2001 - 10:02 #20
Tak for hjælpen ezzuk.
Avatar billede astalavista Nybegynder
22. april 2001 - 10:36 #21
astalavista> fuck dig, du har fandme nakket min animation dit svin.

???

fino for i har ikke nakket min ide vel???

p.s. det var ikke din animation, men jeg kan se hvad du mener,... at de minder om hinnanden.

ezzuk >> jeg synes du er for langt ude,
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 10:39 #22
astalavista> jeg kan se, at du tog min animation med øjnene. det kan jeg se, da der var to hakker ved øjnene.

desuden nakkede jeg ikke din ide. selvom du var den første til at lave de elektriske bølger i hovedet, havde jeg ikke lagt mærke til dem efter jeg selv havde lavet dem på min egen animation.
Avatar billede astalavista Nybegynder
22. april 2001 - 18:31 #23
havde jeg ikke lagt mærke til dem efter jeg selv havde lavet dem på min egen animation. >>>

ezzuk kan du tilføje noget der ligner det som astalavista har lavet oppe ved antennerne.

når det står der skal du sku da ikke snakke uden om...

Tror vi er lige gode om det, bare synd jeg ikke var hjemme hele dagen...

så man har mulighed for at forsvare sig selv, i stedet for der kommer nogle ind på side linien.

P.s. og jo du nakke for mig , men jeg nakkes også fra dig, men derfor synker jeg ikke så dybt så jeg sidder og kalder dig et svin...

mener stadivæk at nogle at p\'erne burde være mine, det svære ligge sq ikke i animationen det ligger i ...idén...

Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 20:22 #24
astalavista> jeg sagde ikke at du nakkede min ide. jeg sagde at du decideret tog min animation og så ændrede i den. hvis du vil have point, skal du selv have lavet det med dine egne hænder, og ikke have taget det fra andre

jeg lavede selv det med antennerne. jeg tog ikke noget fra din animation