Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 20:59 Der er 17 kommentarer og
5 løsninger

Techno musik!

Hejsa! Nogen af jer der kender nogle rigtig fede techno hits som Scooter - Ramp! og dj sammy - we're in heaven ???

Point bliver delt mellem alle...
//Lasse
Avatar billede datasource Nybegynder
13. november 2005 - 21:02 #1
Jeg synes at DJ Outblast, Brooklyn Bounce og D-Devils er gode
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 21:10 #2
Super Men er mest på jagt efter Hitsene
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 21:13 #3
måske lidt mere dance end dem :D
Avatar billede djmoose Nybegynder
13. november 2005 - 21:32 #4
Helt klart sámme kunstner som mit brugernavn, skotse DJ MOOSE. Mixer de bedste dance og techno sange.

Ellers er Warp Brothers kommet med en OK sang, hent demo på deres tyske side.
Avatar billede razmataz Nybegynder
13. november 2005 - 21:44 #5
Infernal - paris to berlin?
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 21:46 #6
Dejligt! men det er nu mest den der dance pige vocal og så et beat ligesom de to jeg nævner! ved godt jeg ikke er verdens mester i at udtrykke mig klart. :D
Avatar billede razmataz Nybegynder
13. november 2005 - 22:01 #7
Dune har massere af den slags... og blümchen .. hvis man kan lide det tysk :)
Avatar billede razmataz Nybegynder
13. november 2005 - 22:02 #8
jeg laver lige et svar :)
Dune - Hardcore vibes - en klassiker.
Blümchen - Verlibte jungs.
Blümchen - Kleiner sattelit.
og mange mange flere :)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 22:15 #9
Mere mere mere :D :D :D Kvindelig vokal techno beat!
Avatar billede razmataz Nybegynder
13. november 2005 - 22:25 #10
Aqua på speed? ;)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 22:35 #11
lol... jeg lader lige spørgsmålet køre en dags tid har ikke rigtig fundet noget jeg kan bruge :D
Avatar billede razmataz Nybegynder
13. november 2005 - 22:42 #12
Måske det ville hjælpe hvis du sagde hvad du skal bruge det til?
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 22:47 #13
skal bare høre det :D kender i de to jeg har nævnt i toppen?? for så ved i hvad jeg leder efter...
Avatar billede themom Nybegynder
13. november 2005 - 22:48 #14
Drunken Monkey - Yeah

Rmx Drunken Monkey Vs. Usher - Yeah

Royal Gigolos - California dreaming

Xyber - Shine on me

Dj´s der har spillet til Qlimax i Holland kan også anbefales.

Benny Bennasi er ret cool. (bla. Satisfaction)

En lidt ukendt Dj er Basshunter fra Sverige han laver noget fedt musik. (bassmachine, trance up mm.)

Dj Lhasa Vs. Graby Ponte - Giulia

Overnævnte nummer er på et af bodyworks cd´erne, som klart kan anbefales.

Bass X - Hardcore Disco

Summer jam 2005 techno rmx

The Prodigy er der vist også lavet noget fedt over.

Dj Tom-X - Cocaine (DJ Scott Remix)

Fragma - Toca Miracle

Groove Coverage - 7 years and 50 day

Hypertraxx - Paranoid

Infected Mushrooms er også populært, dog ikke så mainstream.

ID&T albummene kan også anbefales.

Hej :)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 23:03 #15
YAAAAHHHUUUUU! tak skal du ha!
Avatar billede themom Nybegynder
13. november 2005 - 23:05 #16
Vil godt smide nogle flere i morgen aften...hvis det er :)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 23:08 #17
Lyder godt! hvordan holder man sig opdateret i den del af musik verdnen? synes kun man høre om pop rock og rap musik i radio og tv
Avatar billede razmataz Nybegynder
14. november 2005 - 13:46 #18
Lyt til undergrunds net radio gennem winamp eller lign.
Avatar billede themom Nybegynder
14. november 2005 - 16:53 #19
Det er svært at holde sig opdateret indefor techno genren, for den er utrolig bred. Der er noget som er mainstream, men rigtigt meget som er underground og ikke så kendt. Gode fif til hvordan du forbliver up to date er som Razmataz skriver at lytte til underground radioer et godt eksempel på en netradio er www.di.fm . Du kan også opsøge diverse hjemmesider på nettet (eks. www.ivibes.nu )Det er også en utrolig god idé at lytte til amatør musik, jeg syntes selv www.mymusic.dk er et super sted at lytte til gratis amatør musik, for der er virkeligt noget godt imellem... Her er lidt flere godter ;)

www.eastclubbers.com - Feelin

Lille Per - Sort lille neger i Afrika

Beam Vs. Cyrus - Cant touch this

666 - Paradoxx, Too the max og andre...

DaRude Vs. Zombienation - Blade techno opener

Lio - Rapture

Dj Supreme - Horns of Jericho

Vanilla Ice - Ice Ice baby

In Grid - Tu es Foutu

VA hardstyle cd´en er ret fed.

Spellbound - Universe of life

Dj Mangoo har lavet en del fedt musik.

Dj Alligator er der nogen der kan lide.

Replay Dance Mania - Svenska hit er ret sjov.

Dj Cue & Dj May - Intergalactic

Dj Promo - Let the bass BOOM

Dj Pure - Hennes & Cold - Second trip

Fatboy Slim skal også lige nævnes, måske ikke den mest techno fyr, men der er blevet lavet nogle fede rmx af hans numre.

Scooter har lavet en ikke så kendt sang der hedder Fuck the millenium som er super fed.

Drukenmonkeys udgave af Rune's Calabria er super lækker. (Det er originalen dog også)

Gunther - Ding dong song

Det var så lidt, denne liste blev dog nok mere lidt hvad jeg personligt kan lide, da techno som sagt er et meget bredt område og det gør det så svært at definere den mainstreame sound. Jeg håber det kan bruges til noget, hvis du bliver grebet så tag til Qlimax i Holland ;)

http://events.q-dance.nl/2003-11_22-november_qlimax/after/
Avatar billede alfonso_dk Nybegynder
14. november 2005 - 18:27 #20
MASTERBOY!!!
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
14. november 2005 - 22:06 #21
Tak skal i ha det var sq dejligt og få fyldt mp3 afspilleren op! 50 point til jer hver!
Avatar billede themom Nybegynder
14. november 2005 - 23:22 #22
jamen du er velkommen :) tak for point.