Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
15. november 2005 - 18:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning så reply&forward er HTML istedet for plaintxt

Kan man ikke sætte Outlook op til så rely og forward er HTML default istedet for plaintxt??

Win XP
Outlook 2003 SP2
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
15. november 2005 - 21:49 #1
Outlook vil altid svare i det format som afsenderen benytter.
Det er også det eneste rigtige at gøre. Det nytter ikke noget at sende en HTML-email retur til en afsender som enten ikke kan læse HTML eller har fravalgt det.

Du kan dog indstille din egen standard til HTML under TOOLS -> OPTIONS, MAIL FORMAT.
Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
15. november 2005 - 23:04 #2
Kan du ikke smide et svar mere jeg kan hverken afvise eller godkende svar :-(
Avatar billede hcma Novice
16. november 2005 - 01:38 #3
for at acceptere skal du hoppe ned til venstre, marker navn og så trykke på accepter.