Avatar billede dudesicko Novice
21. november 2005 - 03:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Err, hvor er min partition nu

Jeg har lige installeret forfra, altså win xp, og da jeg nu er tilbage i Win XP, har jeg mistet min 250 GB HD, når jeg går ind i Computer management, kan jeg se en partition på 120gb, men jeg har ikke nogen HD der er 120 GB, hvad er det nu lige der er sket??

Jeg kan se den 120 GB hd i stifinderen, men når jeg trykker på den vil den formatere den, men det vil jeg ni IKKE, da jeg har alt mit arbejde på den m.m. :(
Avatar billede plx Nybegynder
21. november 2005 - 03:24 #1
Få lagt SP2 på, og se om det ikke hjælper
(SP1 er minimum for harddiske større end 128 GB)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. november 2005 - 05:37 #2
Tillykke - du er nummer 133 der opdager den 'detalje' med 128Gb grænsen...
Avatar billede dudesicko Novice
21. november 2005 - 07:22 #3
Ah nu virker det :D Men har så et andet problem jeg også skal have løst, med et par folders jeg ikke kan slette :(

Har ellers provet lidt af alt.
http://www.michna.com/kb/WxCannotDelete.htm

Smid lige et scar plx
Avatar billede vibs1310 Novice
21. november 2005 - 08:58 #4
Hvad siger den når du forsøger at slette de folders? Kunne det her måske være en løsning? http://support.microsoft.com/?kbid=308421
Avatar billede dudesicko Novice
30. december 2006 - 01:27 #5
Lukker