Avatar billede reginho Nybegynder
24. november 2005 - 20:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tom Tom eller navigator

Hej

Hvilket system skal man vælge? Tom tom eller Navigator? Nogen der har råd/erfaringer? Evt. kan fortælle mig om der er en forskel, om nogen?

Mvh
Reginho
Avatar billede Chewie Novice
24. november 2005 - 20:39 #1
ren teori

men de har nok fået oplysningerne om de danke veje samme sted fra .... så jeg tror ikke på der meget foreskel på dem ud over design

/s
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. november 2005 - 20:42 #2
Selv er jeg til Navigon, men det er mest smag.
De får vist data fra hver deres sted - kan ikke huske navnene, og begge har fejl og plusser.

TT3 var glad for motorveje - for glad til min stil. 5eren har jeg ikke den store erfaring med.
MN4/5 tager flere ressourcer, bruger vist også lidt længere tid (på nogle PDAer da), men navigerer bedre til mit behov.

Menuerne og måden man udfører tingene er ren smag, så hvis du kan se og prøve dem er det klart det bedste.
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
24. november 2005 - 21:30 #3
Har TT5 og må sige at den er blevet meget forbedret i forhold til TT3. Den er dog stadigvæk glad for store veje, selvom det er blevet bedre.

Er fuldt tilfreds med den.
Avatar billede jnissen Nybegynder
24. november 2005 - 23:00 #4
Jeg kan også varmt anbefale Tomtom. Jeg bruger den selv, og er ret glad for det.
Du kan downloade meget til din TT, så du kan bruge den til mange ting.
Se mere om TT på www.tomtom-user.dk - det er en rigtig god side.
Avatar billede reginho Nybegynder
17. januar 2006 - 21:23 #5
Tak for kommntarer.. er der nogen som vil have point, skal jeg lige have nogle svar :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
17. januar 2006 - 21:29 #6
nej tak herfra.
Avatar billede jnissen Nybegynder
17. januar 2006 - 23:13 #7
Jeg har heller ikke behov for point.
Har du fået købt noget?
Avatar billede Chewie Novice
18. januar 2006 - 09:01 #8
jeg er frisk
Avatar billede reginho Nybegynder
20. januar 2006 - 14:08 #9
hehe.. kom frisk..

Nej, fik ikke købt noget, mest fordi jeg besluttede mig for atvente til sommer med investeringen, da det er der jeg skal bruge PDA´en mest, og så måke vil få noget nyere for samme beløb.
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. januar 2006 - 14:17 #10
Der er nok kommet flere med WM5 - og med styr på den ;)
Nyere maskiner.. og ikke mindst nye kort.
Så håber du finder noget godt til den tid.