Avatar billede pornstar222 Nybegynder
29. november 2005 - 13:01 Der er 10 kommentarer

document myform submit()

Jeg har lige et mindre problem med document.Formnavn.submit(); ...

Den sender afsted som den skal, men der er to fejl i moden den gør det på.

1. Mine forms kommer ikke med.
2. Den sender to gange

Jeg har en <Form> med to forms i og en afsluttende sunmit knap.

Nedenunder dette og selvf. efter /form, har jeg placeret en javascript function der skal udføre den ovenstående kommando HVIS keypress er lig med 13 ....

Og som sagt så virker det halvt, bortset fra de to nævnte fejl.
Avatar billede roenving Novice
29. november 2005 - 13:11 #1
Man kan _ikke_ have forms inde i forms ...

-- en åben form lukkes simpelthen, når den støder ind i et form-tag !-)
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
29. november 2005 - 13:14 #2
Nej nej. Har jeg hellere ikke ... Det er Request.Forms jeg mener, altså Inputs ... Den value de har, bliver ikke sendt med
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
29. november 2005 - 13:15 #3
hmm, og sunmit knap skulle nu have været submit knap ... :D
Avatar billede roenving Novice
29. november 2005 - 13:35 #4
I en simpel form vil Enter betyde, at formen sendes, så du gør det altså faktisk to gange ...

-- og den anden gang vil formewn vel være nulstillet pga. den første submit, såeh ...
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
29. november 2005 - 13:39 #5
Ok. HVordan skal man gøre det så..??
Avatar billede roenving Novice
29. november 2005 - 13:42 #6
Prøv at pille ekstrafunktionen ud !-)
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
29. november 2005 - 13:58 #7
hvilken extra function.?????  Det er en texaera jeg skal submite
Avatar billede roenving Novice
29. november 2005 - 14:07 #8
Javascript-funktionen, som sender !o]
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
29. november 2005 - 14:08 #9
tja så virker enter ikke overhovedet
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
29. november 2005 - 14:09 #10
Det er kun inputs der sendes ved enter ... Texaera registrere normalt enter som linieskift. Det er det de functions laver om på