Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
03. december 2005 - 11:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Msn blink /wink

Hejsa..

er der nogel der ved om der findes et software, hvor man laver sine egen blink til msn eller bare redigere på de blin man har i forvejen.
jeg synes ikke rigtig at jeg kan finde noget.

på forhånd tak

RK
Avatar billede sexpac Nybegynder
04. december 2005 - 03:27 #1
Hvis ikke andrer kan hjælpe kan jeg måske... På den anden pc har jeg et wink program som muligvis oz kan ændrer på winks eller hvor man selv kan lave det. Ska lige finde probrammet og undersøge det lidt nærmere så smider jeg linket ind til dig. (Hvis den virker)
Avatar billede sexpac Nybegynder
05. december 2005 - 19:02 #2
Har tjækket programmet. JEg kan desværre ikke hjælpe. :(
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
17. marts 2008 - 18:17 #3
+