Avatar billede binderup Nybegynder
05. december 2005 - 15:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Repost $_POST via script

er det muligt at reposte de variabler en form afleverer til $_POST til en anden side?

Jeg skal bruge det til poste requests der er sendt til en adresse på port 80 til den tilsvarende side blot på port 8081.
Avatar billede jackass- Nybegynder
05. december 2005 - 15:46 #1
Kan du ikke bare lave en form2 i actionscriptet til form1, som laver nogle invisible inputs med de værdier som er givet i form1 og submitte den?
Avatar billede binderup Nybegynder
05. december 2005 - 15:50 #2
Nej for det er et eksternt site der skal poste resultater tilbage fra PBS godkendelsen af en dankort betaling. Vores testserver kører eksternt for nogle få sites på port 8081 og grundet regler fra PBS må trafikken kun ske på port 80 eller 443.

problemet er bare at vi har svært ved at teste dankortbetalinger (med test dummydata) på port 80 da den allerede er sat i brug af en anden server vi har kørende lokalt.
Avatar billede binderup Nybegynder
05. december 2005 - 15:51 #3
det skal lige siges at vi gemmer ikke nogle dankort data på vores databaser - det foregår altsammen ved vores betalingsgateway
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. december 2005 - 16:14 #4
Kunne du ikke lave action="www.site.dk:8081"
Ellers kan du også bruge fsockopen()
Kig mere her: http://dk2.php.net/function.fsockopen
Avatar billede binderup Nybegynder
05. december 2005 - 17:52 #5
nej jeg kan ikke bruge en action=server:8081

når brugeren klikker på linket til betaling så åbnes der et nyt vindue via https hos quickpay. De poster data tilbage til en resultpage og redirecter herefter til en ok page. Problemet ligger i at den ikke kan poste tilbage til resultpage da den ligger på en server med port 8081 - jeg vil se om jeg ikke kan sende post arrayet videre fra en mellemliggende server (på port 80) til den server vi har kørende på port 8081.
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. december 2005 - 20:12 #6
Kan du så ikke bruge: http://dk2.php.net/function.fsockopen -> Example 1 skal bare rettes fra GET til POST
Avatar billede binderup Nybegynder
21. april 2006 - 08:55 #7
lukker - problemet blev løst ved at placere en testserver uden for firewall