Avatar billede wolfborn Nybegynder
05. december 2005 - 17:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Frankfurt ur

Jeg skal bruge nogle diagrammer og information omkring opbygning af et frankfurt ur (Dem som bliver synkroniseret en gang i minuttet).

Nogen der har nogle links eller anden information omkring det?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. december 2005 - 18:47 #1
Skal den tilsluttes PC'en? Hvilken port?
Men dette er da et bud: http://www.buzzard.me.uk/jonathan/radioclock.html
Avatar billede wolfborn Nybegynder
06. december 2005 - 20:26 #2
Den skal ikke bruges til PC'en, men som en del af et større projekt med en PIC processor :)
Nogle der har nogle andre links?
Avatar billede scb Praktikant
16. december 2005 - 17:36 #3